Nyolcvanezer orosz katona az ukrán határ mentén

2021.ápr.12.
59 331 Megtekintés

Moszkva szerint ez önvédelem, mert tartanak az ukrajnai polgárháború fellángolásától.
BŐVEBBEN : hu.euronews.com/2021/04/12/nyolcvanezer-orosz-katona-az-ukran-hatar-menten
Iratkozzon fel: huworld.info
euronews élő: huworld.infolive
Az Euronews elérhető 12 nyelven: huworld.infochannels
#World

Megjegyzés
  • Nem értem ,hogy miért kell megint basztatni a medvét!?

    Mátyás IvánMátyás Iván18 napja
  • Tisztelt biden tiszta sor hogy orbán bujtogatja putyint a háborúra.es köze volt az ostromhoz is. biztos hogy benne van a fehér felsőbbrendűségben román vándor cigánynykėnt. Ha tud róla valamit pl. a romák elleni merényletek 2008 2009 bár mikor árulja el tüzek.mind.korrupcio hol vannak a pénzek! Azt mondta Putyin meg fizet hogy bele avatkozott az amerikai választásba.bele avatkozott az előtte valóba is És orbán is bele avatkozott most. a kisgyereket nem lehet megfenyiteni?!ki fogja meg védeni Putyin.!? vagy az unió? Egyik se!..most is Õ bujtogssa putyint. azt a putyint akire azt mondta hogy az oroszok 'szivták a vérét' a magyaroknak!akik megszállók voltak 1945 be nem felszabadítók! 'szerinte' kis geczi Meg a törököket is bujtogatja Pedig azt mondta csak a keresztény neki ellenség a Mohamedan migráns.o egy bajkeverő! sadam sokkal különb volt! nagyobb erő. bár ez a kis geczi sokkal nagyobb bajt csinál. - vonják ki az egyenletbōl.bajkeverõ nagyon haszontalan. azz önök érdekébe. az indián neve kis fing

    János LakatosJános Lakatos19 napja
  • Lassan 120000 😀

    D PD P19 napja
  • csak szallonat sutnek nem zavarnak senkit

    Nagy ErnoNagy Erno19 napja
  • Ez a Peskov világosan és határozottan elmagyarázta az oroszok véleményét és igaza van.

    István BűcsIstván Bűcs20 napja
  • Nem kérünk semmiféle erő-centralis hatalomból!Se usa, se ruszovnyik.Ne vitatkozzatok!

    Szalai GyörgySzalai György20 napja
  • :D

    Pince ÁszkaPince Ászka20 napja
  • Az a baj hogy csak még ott vannak s nem már nálunk.🕊

    Károly TóthKároly Tóth21 napja
    • @Szilveszter Ignacz kell

      D PD P20 napja
    • Kell ide az orosz mikor mit tettek itt ?

      Szilveszter IgnaczSzilveszter Ignacz20 napja
    • Azért,mert még UKRAJNA létezik szerinte.

      D PD P20 napja
    • Miért?

      Szalai GyörgySzalai György20 napja
  • Százezer amerikai katona meg amerika határain kívül...

    Lajos TőkésLajos Tőkés21 napja
  • Az indoklás pont ugyanez volt a 39 augusztusában végrehajtott német csapatösszevonások kapcsán, a német-lengyel határon.

    fertaly1fertaly121 napja
    • Csak Lengyelország soha nem tartozott Németországhoz, így nem is szavazott a lengyelek 90%-a a Németországhoz történő csatlakozáshoz, Móricka. Krímben, a Donyeckben ennyien szavaztak, miután Ukrajna alkotmányos rendjét egy puccsal megdöntötte a CIA, Móricka.

      Chris BolgarChris Bolgar19 napja
  • Az igazán nagy veszélyt az jelenti hogy még most is vannak működő ukrán atomerőművek és még olyan reaktorok beindításával is foglalkoznak, amelyek Csernobilban vannak.

    Zoltán Szőke V. ZoltánZoltán Szőke V. Zoltán21 napja
  • Saját országában csapatösszevonást végez jól teszi. Cseppet sem sajnálom ukrajnát.

    Péter BuzásPéter Buzás21 napja
  • Keleten mindig háború van és lesz is

    Lánczos AttilaLánczos Attila21 napja
  • Miután a nemzetiségeket mindenféleképpen ellehetetlenítik és megpróbálják elnyomni , nem tudom miért csodálkoznak azon , hogy ilyen háborús helyzetbe került Ukrajna? Ukrajnában kb. 10 millió orosz nemzetiségű él , nyilván azok elnyomását nem fogja hagyni az anyaország. Örülhetnek az ukránok, ha ezt megússzák háború nélkül. A baj az, hogy még ezek után sem fognak máshogy gondolkodni.

    Zsolt VargaZsolt Varga22 napja
  • Ukrajnna gane!

    Sandor OlahSandor Olah22 napja
  • Milyen önkényesen elcsatolt Krím?

    kocsis józsefkocsis józsef22 napja
    • @Chris Bolgar rosszul tudod: 2014 februárjában üldözték el Janikuvicsot, az elnökválasztás pedig 2015 januárjában lett volna, rá egy évre. A kijevi puccsot nem szervezték. Ennyire nehéz elképzelni, hogy elégedetlenek voltak az emberek az elnökkel? Az oroszok ellen semmilyen provokáció nem volt, pont, hogy Putyin provokálta Ukrajnát azzal, hogy a hosszú ideje előkészítés alatt lévő EU-s szerződést kellett eldobni a parancsára. A donyecki és a luhanszki régiót még nem vesztette el Ukrajna. Ha ezt leírom, attól miért vagyok sorosbérenc és gyűlöletterjesztő? Mi köze ennek az egésznek Soroshoz? Nekem inkább úgy tűnik, hogy a magadfajta oroszbarát hazaárulót pénzelik a Kremlből, hogy dezinformációkat terjessz a közösségi médiumokban és megvédd az erőszakos orosz érdekeket. Ha a magyar kormány nem lenne ebben partner, már rég kinyomozták volna a kilétedet, mert a saját országod és szövetségesei ellen dolgozol.

      György MolnárGyörgy Molnár14 napja
    • @György Molnár "Hamisan állítod, hogy választásokon le lehetett volna váltani Janikuvocsot, ugyanis a következő választás még messze volt" Nem volt messze. Az elnökválasztás 2015-ben volt esedékes, a kijevi puccs pedig 2014 decemberében- 2015 januárjában döntötte meg a hatalmát. Te hazudozol tehát, Móricka. "az EU miért lenne Oroszország ellenfele???" Ezt kérdezd meg a gazdáidtól akik a kijevi puccsot szervezték, háborút provokálva az oroszok ellen amit természetesen elvesztettek, de máig se bírtak belenyugodni, abból is látszik ez, hogy még mindig fizetik a magadfajta hazaáruló sorosbérenc gyűlöletterjesztő provokátorokat.

      Chris BolgarChris Bolgar14 napja
    • @Chris Bolgar már elnézést, de az EU miért lenne Oroszország ellenfele??? Ilyen retorikát csak a fizetett oroszbérenc hazaáruló trollok használnak. Hamisan állítod, hogy választásokon le lehetett volna váltani Janikuvocsot, ugyanis a következő választás még messze volt, egy előrehozott választást meg már akkor ígért meg, amikor már tarthatatlan volt a helyzete. Naponta több órát beszélt Putyinnal és annak tanácsadóival, ő is saját népe árulója lett, nem hiába menekült Oroszországba.

      György MolnárGyörgy Molnár14 napja
    • @Chris Bolgar miről volt népszavazás Luhanszkban és Donyeckben és mikor? Az oroszok behatoltak Ukrajna területére, hogy onnan lőjék az ukrán hadsereget és minél nagyobb területet szakítsanak ki Ukrajnából. Ezt az agresszív, oroszbarát szakadár területes színjátékot már eljátszották a grúzokkal is. Aki ezt támogatja nem más, mint egy elfajzott oroszbarát hazaáruló, aki a civil lakosság legyilkolását támogatja.

      György MolnárGyörgy Molnár14 napja
    • @György Molnár "Az utolsó pillanatban Putyin fenyegetésére visszatáncolt és ezért háborodtak fel a szavazói." Nem "Putyin fenyegetésére" táncolt vissza bármitől is, hanem miután látta hogy az EU már nem ad több pénzt, Putyinnál próbálkozott, aki adott volna, de cserébe persze kért valamit, jelen esetben azt hogy szakítsa meg az EU-s csatlakozási tárgyalásokat. Az ellenfelét csak nem akarta pénzelni ez a csúnya Putyin, Móricka. A "felháborodott" szavazók pedig pár hónapon belül teljesen demokratikusan leválthatták volna a demokratikusan megválasztott elnököt, mert ennyi volt hátra a mandátumából. A CIA meg Victoria "Fuck the EU" Nuland nem törte magát holmi demokratikus eljárásokkal, inkább felfegyverezték a csőcseléket Kijevben.

      Chris BolgarChris Bolgar14 napja
  • Ukrajnában nincs üzemanyag, mert mindent az oroszoktól importálnak. A légierejük már fel se tud szállni. Mit vergődnek?

    Laszlo KantorLaszlo Kantor22 napja
    • Van anti tank agyújuk :)

      H. NándorH. Nándor21 napja
  • Hűűű ez a sok USA és Oroszország szakértő :D Emellett szinte mindegyik nagy stratéga is.....Ez vicces. Ami nem, hogy mennyi degenerált szurkol a tetves oroszoknak. Az senkit se zavar ,hogy magyar sorkatonák hullanak kelet- ukrajnában évek óta.

    RedSacroRedSacro22 napja
  • 20.000 katona az enyém!

    Szíriai CicaSzíriai Cica23 napja
    • Na ebből elég!

      Héber BagiraHéber Bagira23 napja
  • Ezek az agresszor oroszok, figyeljétek hogy milyen közel telepítették az országukat az amerikai katonai támaszpontokhoz és rakétaállásokhoz!!

    Chris BolgarChris Bolgar23 napja
    • YESS!

      Pince ÁszkaPince Ászka20 napja
  • Azért vicc, mert az oroszok azt csinálnak a saját határaikon belül amit akarnak, kicsit fordítva ül a nato meg usa a lovon. Történelem tudás is úgy konvergál a nullához. Ha Putyin akarná holnap reggel a vodkás kapucsínóját inná Kijevben. Hm mégis mit kezdene a nagy gendermarcht, mert már a Wermachthoz semmi köze, max az orosz katonák azért vesztenének mert szakadnának a röhögéstől. A jobb szektorosok is csak addig kemények olyanok mint az iszlám állambéli puhadákók akik katonanának vagyx harcosnak tartják magukat, nőkkel, gyerekekkel szemben maximum. Hitler ha látná a jobb szektort , biztos nem azonosulna vele, sőt az ilyen férgeket tuti vinné a Gestapo egy meszes gödörbe.

    TomHUN YooTengriTomHUN YooTengri24 napja
    • "Ha Putyin akarná holnap reggel a vodkás kapucsínóját inná Kijevben." Vagy Berlinben. Arrafelé nincs pénz már hadseregre, mind elköltötték a migránsok "integrálására".

      Chris BolgarChris Bolgar23 napja
  • A sputnyik V mellékhatása! Aki megkapta ruszki bérenc lett.

    West WinsWest Wins24 napja
    • Az hogy valakinek van veleménye, és esetleg nem egyezik a tiéddel, az nem azt jelenti egyből hogy bérenc. Ilyet csak azok gondolnak másról, hogy bérenc , aki a saját veleményét felsőbbrendűnek hiszi

      1999 Vengrija1999 Vengrija15 napja
  • Nemkellene piszkalni az oroszokat

    Molnar RikiMolnar Riki24 napja
    • Húzogatni a medve bajszát. Pláne a nyuszikának, mert ha felébred a medve, kap egy sallert.

      Chris BolgarChris Bolgar23 napja
  • Hajrá oroszok!!

    Zsolt MikolaZsolt Mikola24 napja
  • Amcsiban is vannak orosz ajkúak, akkor ez arra is vonatkozik?

    Ferenc AgardiFerenc Agardi24 napja
  • A medvével nem szabad játszani mert lesz segbe kuki rendesen !!

    CornejoCornejo24 napja
  • "Nyolcvanezer orosz katona az ukrán határ mentén" És negyvenezer NATO katona az orosz határ mentén, a baltikumtól a Fekete tengerig. Lavrov szavaival: Nem orosz katonák vannak az USA határainál, hanem amerikaiak Oroszország határainál! Ahogy szídják a putyini propagandát, sajnos nem sokkal különbözik tőle a "nyugati" propaganda. De mi válthatta ki Oroszország saját, nyugati határain belüli csapatösszevonásait? Március 24-én, Zelenszkij elnök az ukrán parlamenttel, egy olyan rendeletet hozott (a 117/2021-est), amely gyakorlatilag tekinthető hadüzenetnek Oroszország felé, és amellyel párhuzamosan el is kezdték az ukrán haderő összevonásokat a dombaszi és krími határok mellett. Szal hírműsor vagy propaganda? Tartsuk meg a függetlenség látszatát, vagy legalább törekedjünk rá...

    secovidisecovidi24 napja
    • Mi nem vontunk össze, kaptunk nyakunkba Trianoni békét cserébe 😂

      József Méhész-BalázsJózsef Méhész-Balázs19 napja
  • De mi lesz Kárpátaljával? Hruscsov adta volna Kádárnak,de nagyvonalúan nem fogadta el.Putyin vajon felajánlja nekünk?

    Antal NagyAntal Nagy25 napja
    • @Ferenc Agardi Meg van rá asz esély mivel ők fognak el lesszőr támadni,vissza akarják állítani a volt szovjet uniót,én 1956 után lebasztam volna rájuk 3 atombombát,őket is ideje lenne pofán verni ahogy az amcsik tették Japannal a 2 világháború után.

      Nagy AdamNagy Adam22 napja
    • Putyin inkább nszk ig tervez. nem osztogat, elvesz

      Ferenc AgardiFerenc Agardi24 napja
  • PUTYIN-ELDÖNTI-KELL E TENNI VALAMIT.VAGY NEM-ÉN BÍZOM A DÖNTÉSEIBEN!

    Rita Gomolláné RivnyákRita Gomolláné Rivnyák25 napja
  • Itt lesz csihi puhi .

    Baggio RobertoBaggio Roberto25 napja
  • Foglalják el, az ukránoknál nem lehetnek rosszabbak a kárpátaljaiakhoz 😏

    Dániel PintérDániel Pintér25 napja
  • majd akkor sírjatok ha berlin mellett lesz megint 80.000 ruszki.

    mako adomako ado25 napja
  • Oroszországnak a világon a leghosszabb élménye amikor széthullott a szovjetúnió! Magyarországban 89ben bizonyos Orbán Viktor jogász egyetemista Nagy Imre elvtárs újra temetésén azt mondta hogy "A JÖVŐBEN SEMMIT NEM KÉRÜNK AZ OROSZOKTÓL" Na gyerekek ha annyira szarnak mondjátok a kommunizmust akkor miért szövetkeznétek Oroszországgal egy föld területért??? Ki akar újra Szovjet lenni?😂

    GeriXx AnniversaryGeriXx Anniversary25 napja
  • Nyomjon az egy atombombát vagy százat Hát nem kell itt szórakozni gyerekek jöjjön az Apokalipszis végre amit megérdemeltekkkk

    Elmer FuddElmer Fudd25 napja
  • Putyin direkt provokál évek óta

    Joci AnonimusJoci Anonimus26 napja
    • Ja, már felvonultak az orosz csapatok az USA-mexikói határnál. Ja nem, csak a NATO az orosz határnál, Móricka.

      Chris BolgarChris Bolgar23 napja
  • 80 ezer katona? 2,5 millió szovjet katona volt Berlin alatt.. Amúgy érdekes olvasni, hogy valakik ukrajna pártját fogják mint olyan.. Az lenne a jó, ha az oroszok megszüntetnék ukrajna 30 éves vesszőfutását és integrálnák a föderációba.. Lesz még Magyar Orosz határ 🔥🔥🤜

    aimka321aimka32126 napja
  • Ukránok háborút szítanak! Na ezek az igazi háborús bűnösök! Vajon biróság elé kerülnek ezek az ukrán háborús uszítók!

    Zol JakZol Jak26 napja
  • Én örülnénk ha ki törne a harmadik világháború semmi értelme nincs élni korona vírus van be vagyunk zárva karantén maszk utcán is nincs munka stb

    Imre JuhászImre Juhász26 napja
    • Te beteg vagy.

      Bang UpBang Up26 napja
  • Ezt rendezék le ők maguk

    Nicoletta MitruNicoletta Mitru26 napja
    • Ez nemzetközi ügy.

      Antal NagyAntal Nagy25 napja
  • Degenerált NATO. Azt hiszitek, hogy az oroszokkal lehet játszani? Buta sötét banda.

    Tóbiás SebajTóbiás Sebaj26 napja
  • Biden ma felhívta az orosz elnököt hogy szívesen találkozna vele egy harmadik országban!

    Ladislav BekeLadislav Beke26 napja
  • Semmi értelme nem lenne ennek. A koronavírus épp eléggé le- gyengítette a világot. Kompromisszum kötés kellene, ha lehetséges. 🖐️

    Márton DinnyésMárton Dinnyés26 napja
  • vajon a világon mennyien képesek globálisan mélyrehatóan lelki tudattal gondolkozni?????? vajon mond e valamit a mély állam elnevezés, vagy háttérhatalmi elit, vagy rochildok, vagy pindar???? áááááááááááááá dehogy csak a sok süket szövegelés mindenki olyan kurva okos hogy, hiszékeny agymosott létére még mindig csak egy pontra koncentrál, képtelenek felfogni hogy egy van aki mindent írányít ,az hogy mit lát a szemével az sem valódi, ezek a videoknak bedőlni a legnagyobb osotobaság, ugy egyáltalán semmilyen média felület nem ad valódi képet arról ami igazán fontos hogy tudjuk!!!!!!!!! mind csak elterelés arról amivel valóban foglalkozni kell, de ugye senki nem gondolja hogy majd itt elkezdem sorolgatni, mi lenne ha elkezsenének ugy több milliárdan kinyitni a szemüket és a fülüket!!! De mit is várjak ennyi hiszékeny bamba idiótától akik csak a saját agymosott dogmatikájukat mormolják amit diktálnak neki elég sok helyről de ezt sem sorolom fel mi aza sok hely bárgyú bambák!!!!!!!

    Mátyás CsatlósMátyás Csatlós26 napja
  • Én nagy örömmel a szomorú körülményeim ellenére vettem jóérzéssel tudomásul a mai megnyugtató , biztató hírt . Hogy barátom , Vlagyimír Putyin úr Az Orosz Föderáció Elnöke . 2036 - ig hivatalába marad , minden bizonnyal . Valószínűleg éhes lett eközben . Mivel , maximum 24 óra alatt el fogja fogyasztani , mondjuk ebédre , az elpimaszodott és öntelt Ukrajnát . Amelyhez Putyin barátomnak a legjobb étvágyat kívánom ! Hogy a Bidés Amerika ehhez mit szól , berzenkedik , fenyegetőzik . Hát ki nem kakilja le őket . A mai csaló , bűnöző által "irányított" USA - nak , már bocsánat de kuss legyen ! Elébb sepregessen a saját portájába , mert szemét az aztán van bőven , Bostontól San Diegóig ! Ja és állítsa vissza a törvényességet . A jogos elnökválasztási győztest Donald J. Trump újraválasztott Elnök urat , a másik barátomat , beiktatva a hivatalába . Trump ,és Putyin urak , barátaim szépen meg fognak oldani minden feszültséget a világon , ahogy eddig is tették azt 2021. jan . 20 ig bezárólag .

    mzyamimarikmzyamimarik27 napja
  • Minden ország vissza venne a részét nem maradna csak Kiev.

    Gyula FarkasGyula Farkas27 napja
    • Kijev.

      sagartzolisagartzoli25 napja
  • Nem lepődnék meg egy Putyin-Erdogan paktumon ,mindkettőjüket szorítja az idő, a törökök Nyugat-Európa egy részét foglalnák előtte rászabadítva milliónyi migránst a nyugatra, az oroszok meg a keleti államokat annektálnák, az amcsi csapatok jenki módra lelépnének Európából .

    Informer InsiderInformer Insider27 napja
    • Valami ilyesmi.

      Chris BolgarChris Bolgar23 napja
  • Liberális, szabadelvű, baloldali emberként meggyőződésem hogy a nemzeteknek/népeknek/népességnek igenis van önrendelkezési joguk. Ha a Krímben/Luganszkban élők többsége orosznak érzi magát, tartozzanak Oroszországhoz! És sok más nemzettel van így. Pl szegény 20 M kurd megérdemelne egy önálló államot. És Trianon előtt -a később elcsatolt területeken - népszavazást kellett volna tartani. Mint Sopronban. Biztos vesztettünk volna úgy is jelentős területet, és népességet is. De a színmagyar területek megmaradtak volna!

    Diplomás KommunistaDiplomás Kommunista27 napja
  • Sajnos ez nem fog menni az usa nem engedi.pedig már kis viki pipiít örömébe

    János LakatosJános Lakatos27 napja
    • @János Lakatos Igen, de szibéria kérdése jelenleg nem aktuális. Helyette közelednek. Ráadásul, hogy embergózzák az oroszokat, ezt a közeledést még jobban segíti, és a kiesett termékeket kiváltják hazaival. Ennek a 2 államnak majd mindene megvan a terjeszkedéshez. Népesség, nyersanyag, közte üzem anyag, haditechnika, csúcstechnika stb Jelenleg kiegészítik egymást.

      aimka321aimka32125 napja
    • Egyébként meg hivatalosan amerika a legerősebb ezt ő állítja.semmi bizonyíték. bár annyi van h senki nem mondja nem igaz

      János LakatosJános Lakatos25 napja
    • Kínának területi vitája van 1970 Mao kínai orosz (szovjet) határviszaly Észak Kína

      János LakatosJános Lakatos25 napja
    • Beszész Te! az EU USA val van Nato). gazdaságilag mindenütt ott van!

      János LakatosJános Lakatos25 napja
    • @János Lakatos Pont ez az, hála az usának Moszkva és Peking soha nem látott katonai és gazdasági együttműködést alakított ki. EU meg sose volt globális játékos csak vergődik mint egy hal a parton.

      aimka321aimka32125 napja
  • Keleten a helyzet változatlan

    ThanosThanos27 napja
  • és senki sem fog beavatkozni. az ukránok miatt nem kockáztat az usa egy háborút. érthető.

    peter orszaghpeter orszagh27 napja
    • Beszész te ződeket ne álmodj

      János LakatosJános Lakatos27 napja
  • A krim félsziget mindig is Oroszorszaghoz tartozott. Nem ér meg egy vilaghaborut. Rengeteg orosz él Ukrajnaba , igazán ez egy polgarhaboru szinte. Nem kellene a világnak beleszolni......

    RobertRobert27 napja
    • Nem tartozott mindig Oroszországhoz, most erőszakkal a háborút kockáztatva foglalták el. Ez hatalmas felelőtlenség.

      György MolnárGyörgy Molnár14 napja
  • Az orosz ugy hazudik mint a gaz ora. Ukrajna belso ugyei semmilyen mas orszagra NEM tartoznak. Az oroszok eljatszottak ugyan ezt magyarorszaggal is, de ugy latszik az emberek emlekezete tul rovid ! Melyik orszag lesz a kovetkezo ?

    zsolt karnerzsolt karner27 napja
    • Akkor ezen logikát követve, ha romanok erdélyi magyarokat gyilkolnának , magyarorszagnak nem lenne joga megvédeni őket ??? Magyarorszaggal azert játszották el, mert évekkel korabban a magyar katonák orosz gyerekeket, nőket gyilkoltak, házaikat, falvakat gyújtottak fel és háziállatokat koboztak el, az oroszok természetesen bosszút álltak, teljesen más helyzet, teljesen mas korban, tájékozódj, mielőtt okoskodni próbálsz

      1999 Vengrija1999 Vengrija15 napja
    • "magyarorszaggal" helyesen: Magyarországgal. Próbáld kijárni legalább a 2 elemit mielőtt kommenteléssel próbálkoznál, kampós Móricka.

      Chris BolgarChris Bolgar23 napja
  • Most legalább nem kell azt hazudni, hogy Oroszországnak tömegpusztító fegyverei vannak. :D

    Miklós MeisnerMiklós Meisner27 napja
    • @Ferenc Vass ez nem Orbángyűlölet, hanem a valóság. Semmiben nem tudnak, nem akarnak igazat mondani, agresszív viselkedéssel próbálják elnémítani a kétkedőket. Nagyon furcsálom, de a magyarok nagy részenek bejön ez a fajta gerinctelen viselkedés 😔

      György MolnárGyörgy Molnár20 napja
    • @György Molnár Kik szerint nem mondanak igazat?Hagyjuk is,Orbángyűlöletből jeles,nincs mit kezdeni innentől.

      Ferenc VassFerenc Vass22 napja
    • @Ferenc Vass mi köze a mondandómnak a baloldalhoz? Minden, a Fideszes által üvöltött propaganda és taktikázás abba az irányba mutat, amit írtam. Semmiben nem mondanak igazat, tehát nagy a valósínűsége, hogy most sem. Hisz mindig dicshimnuszt kell zengeniük saját magukról.

      György MolnárGyörgy Molnár22 napja
    • @István Mázló Pont azt hangsúlyozom,hogy a kormány covid áldozatként jeleníti meg,nehogy rákiabálják,hogy adatokat titkol el.Szóval ha levonjuk a végsőstádiumos rákos betegeket,stb..akiket covid halottnak nyílvánítanak,akkor kijön egy sokkal kevesebb szám.

      Ferenc VassFerenc Vass22 napja
    • @Ferenc Vass Aki végső stádiumú rákos beteg meghalt, de a kórházi jelentésben koronában hunyt el arra mit mondasz?

      István MázlóIstván Mázló22 napja
  • Öt perc alatt véget lehetne vetni a konfliktusnak. Szüntessék be Ukrajnában a nemzeti kisebbségek elnyomásását. Ez a lépés nekünk, magyaroknak is szimpatikus lenne.

    Andras TasAndras Tas27 napja
    • Véget lehet vetni öt perc alatt. Az USA- politikai bűnbandák az ukrán haverjaikkal húzzanak el k...va gyorsan. A feszkot ők csinálják, mert Putyin nem táncol nekik, na meg nem ad ingyen olajat

      Sheran AshtarSheran Ashtar27 napja
  • Alig várom hogy Ukrajna bukjon

    The T-90 - Armored Warfare HUNThe T-90 - Armored Warfare HUN27 napja
  • Az ukránok a 2. Világháborúban a koncentrációs táborokat őrizték, az jobban ment nekik Nem sokan szöktek meg azokból a táborokból

    haver11haver1127 napja
    • Sobibor...

      Russian armyRussian army27 napja
  • Félreinformálás!!!! A szabadkőműves zsidó média teszi a dolgát! A krim félsziget oroszok általi önkényes elszakítása????????? Ha ha ha. A szamadkőművesek MEGCSONKÍTOTTÁK A TÖRTÉNELMI NAGY MAGYARORSZÁGOT!!!!!!!! Kezünket lábunkat levágták! Az egyedüli ország vagyunk a világon akit saját népe vesz körül!!!!!!!

    József NovákovicsJózsef Novákovics27 napja
    • Hú öcsém...

      1999 Vengrija1999 Vengrija15 napja
  • Megint magyarok halnak meg... Őket küldik előre... erről senki nem beszél!!!!

    Attila HunAttila Hun27 napja
    • @Peter Sarkozi te miről beszélsz ? A kárpátaljai magyarokra céloztak

      1999 Vengrija1999 Vengrija15 napja
    • @Attila Tóth Ugyanolyan lehet mint a nagy méltóságos felcsúti törpe maradónánk....aki fél zsidó és fél cigány, csak magyarul beszél sajnos.

      TomHUN YooTengriTomHUN YooTengri23 napja
    • @Attila Tóth miért?

      Peter SarkoziPeter Sarkozi24 napja
    • @Peter Sarkozi Érdekes, hogy ezzel a névvel (Sárközi) ezt leírtad. 😳🙄

      Attila TóthAttila Tóth24 napja
    • @Peter Sarkozi 🤦‍♂️

      György MolnárGyörgy Molnár26 napja
  • Pszt súgok > , ma reggel = németországban > afD megszavazta a DEXIT ! = kilépést !!! [ útolsó remény a németeknek , hogy " mentsűk ami menthető " Mert német o. Ismét " kaputt " lett ! világhóditók háttérhatalom ide jutatja az egész világot !!! = ERRE NEMZETI ÖNVÉDELEMBŐL ! a magyar - lengyel - olasz = talán sikerűl ! + német, francia , stb országok . = " a közép legyen közép oldal " ! Alapon ! STB...

    ATTILA TAS CIKÓATTILA TAS CIKÓ27 napja
  • Pszt súgok = mert a sok marha itt van , rötyög , nemhogy legelne a réten ! VÁLTOZÁS = AKÁR MINDEN PERCBEN ! DE ! > MÉG KÉT HETE = SZIRIA = EGY KONVOJBAN A RUSZKI ÉS AMERIKAI HARCKOCSIK ! KÉT HETE = AMI [ AMERIKAI ] A RUSZKI ŰRHAJÓN A NEMZETKÖZI ŰRÁLLOMÁSRA ! = AZ USA - OROSZ - KINAI > MEGNEMTÁMADÁSI EGYEZMÉNY !!! [ NUKLEÁRIS , ÉS KATONAI ! ] > PISZKÁLNI ! VERSENYEZNI > " CSAK NAPI 24 ÓRÁBAN = " CSAK "= ÁLLANDÓAN !!! stb...

    ATTILA TAS CIKÓATTILA TAS CIKÓ27 napja
  • Elképesztő azt olvasni hogy egyesek annak örülnének hogyha kitörne egy háború.

    Adam VighAdam Vigh27 napja
    • @Sir Gabriel megértem az érvelésed és van, amiben igazad van, bocs , ha esetleg nyersen fogalmaztam. Az hogy meg az ember beleszalad egy egy angol nyelvi szóhasználatba néha, sajnos előfordul a k...a angol nyelvi túlzott behatás miatt...

      1999 Vengrija1999 Vengrija14 napja
    • @1999 Vengrija Igazad van, sajnos az erőszakos angolszász kultúra latrina szaga engem is megcsap, így valamikor beleszaladok az angol szóhasználatba.Így még helyesebb: Магнитогорск. Sajnálattal olvasom hogy te is azt olvasod ki az írásomból hogy szerintem Oroszország a Kánaán. Nem. Én csak arra akartam reflektálni hogy a Kelet az számomra vonzóbb mint a Nyugat. Nem azért ellenszenves számomra a Nyugat mert Biden, Macron, meg Merkel. Engem ez nem érdekel. Az viszont igen hogy ezek a valaha jobb napokat látott nemzetek ma elveszítik a kultúrájukat. Ott van pl. Bécs. Igaz hogy birodalmi főváros meg minden, de azért hogy echte osztrákkal nem lehet találkozni, viszont szerbekkel, magyarokkal, meg törökökkel igen az vicc. Írtad hogy az oroszok sem tartják normális országnak a hazájukat. Részben igaz. Vannak akik nem, és vannak akik igen. Ugyan ez Németországban, Franciaországban, Svédországban. Pár napja néztem egy videót amiben egy francia arról beszél hogy 12 éve él Kijevben, mert szerinte sokkal biztonságosabb mint Párizs. Vagy az amikor én magam beszélgettem itt a youtub-on egy marokkói nacionalistával. Esze ágában sincs ide jönni Európába, mert szereti a hazáját. Az muzulmán országokban is sok ember van akik normálisnak és élhetőnek tartják a hazájukat, és vannak akik ide vágynak. Ismerek olyan embert is aki Budapestről költözött Kairóba, mert neki az jobban bejött. Másik ismerős Szentpétervárra költözött, miközben anyám egyik orosz ismerőse meg pont Szentpétervárról németbe. És még hány német, svéd, angol, svájci, osztrák, francia megy Keletre, akikről nincs híradás. Ahogy persze ez fordítva is lejátszódik. Visszatérve az orosz iparvárosra, azért hoztam fel példának mert tudom hogy az egyik leglerobbantabb hely Oroszországban, és jó kontrasztnak találtam a Nyugattal szemben, amit ma mindenki Kánaánnak tart. A muszlimok meg addig mennek a "demokratikus" országokba, ameddig rá nem jönnek hogy fikarcnyit sem demokratikusabbak mint a hazájuk. Mert ha már demokrácia, meg demokratikus országok, akkor tudom még ajánlani a Kongói Demokratikus Köztársaságot, vagy a Koreai Népi Demokratikus Köztársaságot. Ott "100%" demokrácia van mert benne van a nevében. Sőt valóban vannak szavazások, igaz csak egy jelölt van, de hát az is csak demokrácia, mivel lehet szavazni. Az meg hogy a Nyugaton több párt és jelölt van az nem változtat azon a tényen hogy ezek a pártok egy követ fújnak, így mindegy hogy kire szavaz az ember, úgy is megszívja. Még annyit a demokráciáról, itt Platónt idézve: "A demokrácia a csőcselék uralma." Bocsánat ha hosszúra sikerült az írás.

      Sir GabrielSir Gabriel14 napja
    • @Sir Gabriel azért menekülnek pont a te általad szeretett muszlim országokból milliók abba a "nem " demokráciába

      1999 Vengrija1999 Vengrija15 napja
    • @Sir Gabriel és akkor a magnyitogorszki ( mert egyébként így kell magyarul írni, nem tudom miért írtad angol fonetikával...) szóval a magnyitogorszki fizetésből vagy nyugdíjból élnél? Mert akkor nagyon gyorsan visszasírnád magad magyarországra. Maguk az oroszok se tartják normális országnak a hazájukat, ha egy kicsit is ismernéd az orosz kultúrát, akkor ezt tudnád. Pl. Szergej Szvétlákov véleménye az igazságról klip, nézd meg. Сергей светлаков о справедливосты

      1999 Vengrija1999 Vengrija15 napja
    • @Fikusz kukisz Pontosan. Ezért van az hogy minél keletebre mész annál vendégszeretőbbek az emberek (igen a tálibok, jemeniek, üzbégek, oroszok /ez a zárójel balosoknak szól/), és minél nyugatabbra annál kevésbé. Pl. a franciákról még nem hallottam hogy kedvesek. Sőt közismert a francia bunkóság. Az orosz, ukrán, moldáv, bolgár viszont az ellenkezőjéről híres. Persze bunkó, és kedves ember minden hol van, csak az arány nem mindegy. Mondjuk mit is várjon az ember olyan kivagyi népektől mint a francia, német, svéd, belga stb. Az ottani vezetők döntöttek úgy hogy ezt a fajta intoleranciát amit mások iránt viseltetnek, majd erőszakkal (propaganda) felszámolják. Mondjuk azért az még mindig bennük van hogy a kelet európaiak nem érnek annyit mint ők, de a feketék azok már többet is. Mindegy is. Kinek a pap, kinek a papné. Én maradok Keleten, ebben hű de nagy nyomorban.

      Sir GabrielSir Gabriel19 napja
  • Az igaz hogy ''Россия для россиян'' De viszont az is érthető hogy: ''Украина для украинце''

    Alex 345Alex 34527 napja
    • Poká Ukraina javljájétszja, kak takája.

      Chris BolgarChris Bolgar23 napja
    • Pontosan

      Zsolt VargaZsolt Varga27 napja
  • Ez is természetesen az oroszokat provokáló amerikai imperialistáknak köszönhető, várható volt a ruszkik reakciója. A háború kirobbanása nagyban a jenkiknek köszönhető, és Ukrajna korrupt nyugatpárti kormányaik miatt. Támogatnám azt ha leváltanák Zelenskyt, és egy nemzeti párt jönne hatalomra, aki elhatárolódna mind a NATO-tól, mind az Uniótól mind az amerikaiaktól, és béketárgyalásokba kezdenének az újkommunista ruszkikkal.

    Alex 345Alex 34527 napja
    • @Joe Pataki műveld először magad, aztán irogass. :)

      Alex 345Alex 34527 napja
    • Szerencse, hogy te senki vagy ! Mit , kit támogatsz? Ébredj föl! Otthoni dolgokkal törődj, 1 év múlva légy okos !

      Joe PatakiJoe Pataki27 napja
    • @Tavaszi Kaszás sajnos igen. :(

      Alex 345Alex 34527 napja
    • Mindegy már! Elszabadultak az indulatok...

      Tavaszi KaszásTavaszi Kaszás27 napja
  • Bárcsak mi lennénk erősek [ tiltva vagyunk !!! ] hogy úgy nézzenek ránk " vigyázunk ,a magyarok erősek lettek megint , Horthy határt akarják ! Stb... DE MINDEN RABLÓ SZOMSZÉDOS ORSZÁG KIRÖHÖG ! A " FEL " FEGYVERKEZÉSŰNKÖN ! STB ...

    ATTILA TAS CIKÓATTILA TAS CIKÓ27 napja
  • Sok baromságot írnak össze vissza egyes " okosok " ! = Orosz o. Kina és usa > örökös megnem támadási szerződésben vannak !!! [ nuklerálisan , stb ] Sziriában ! = egy konvojban vannak ruszki és amerikai katonaság !!! Mit fírkáltok baromságokat !!! Nagyon búnkónak kell lenni [ mint itt irják >" nem tudok semmit ! Mi van ?" ] stb...

    ATTILA TAS CIKÓATTILA TAS CIKÓ27 napja
    • @ATTILA TAS CIKÓ miért is kéne bocsánatot kérném? 😂

      Zsolt VargaZsolt Varga27 napja
    • @Zsolt Varga < inkább nézd ami neked való = SHRECK , the next episode movie , stb...

      ATTILA TAS CIKÓATTILA TAS CIKÓ27 napja
    • @Zsolt Varga < persze a tudatlanságod , az persze a "győztes"! Képtelen vagy egy bocsi szórt leírni , inkább , tovább fűzöd a kötekedésed ! Stb...

      ATTILA TAS CIKÓATTILA TAS CIKÓ27 napja
    • @ATTILA TAS CIKÓ hogyhogy nem tudnám, ne tereld a témát, haver a jövőben mikor újra nézed ezeket a kommenteidet akkor az nagyon ciki lesz

      Zsolt VargaZsolt Varga27 napja
    • @Zsolt Varga < mert a villogások " hepciáskodás" mindig megvan minden ország között > mindig !!! " akkor hogy van ez , hogy azt se tudod mi történt kina - indiai határon [ többen meghaltak !!! ] stb...

      ATTILA TAS CIKÓATTILA TAS CIKÓ27 napja
  • Szerintem hamarosan HÁBORÚ lesz! Ami lehet egy helyi kis villámháború pár ezer halottal.....az Oroszok győznek! Vagy eszkalálódni fog és senki nem győz Európában sok tíz millió halott......persze azok megússzák akik kirobbantották!

    Joc TomJoc Tom27 napja
  • Biztosan beatkedvelok es koncertre jottek

    kristel Transrockkristel Transrock27 napja
    • @Marcigyerek Marci A csatorna az a Cloaca Maxima. Ez kérem csak szimplán pöcegödör.

      Sir GabrielSir Gabriel26 napja
    • üdv. az euronews nevű trollcsatornán

      Marcigyerek MarciMarcigyerek Marci27 napja
  • huworld.info/flow/vide/z5yKm6HTkdOvgm8

    Lapos ElemérLapos Elemér27 napja
  • Visszatér Kárpátalja?

    Horváth CsanádHorváth Csanád27 napja
    • @Andru Negru-Gjor barátom ez a srác nem fogja megérteni... Ez az ember nem tudja ezt a logikát követni

      Fikusz kukiszFikusz kukisz19 napja
    • @György Molnár nem tudsz különbséget tenni Orosz és Szovjet között? Kell egy töri könyv?

      Fikusz kukiszFikusz kukisz19 napja
    • @Alex 345 A szkitak mar akkor nyargaltak az ugy nevezett helyen mikor meg a kozakok nem is leteztek, a hetmanjaik reszegeskedtek el amit a szabad katonak kiharcoltak maguknak , na de nagyresze orosz,lengyel, roman,tatar az az torok, es magyar , ebbol all a mai ugynevezett. Kethetet toltsel el Luhanszban , kethetet Mariupol kornyeken , kethetet Marosvasarhelyt, kethetet Szekelyudvarhelyt, vagy Csikszereda kornyeken akkor majd beszelhetunk meik letezik inkabb Szekelyfold e vagy Ukrajna.

      MegaSzekelyMegaSzekely21 napja
    • Soha, sohasem volt az magyar föld, nem is lesz, nekem is csak az érdekel hogy a kajám meg a söröm meglegyen!

      Hoppsza SáraHoppsza Sára22 napja
    • @MegaSzekely ez ugyanúgy hangzott, mintha azt mondanánk hogy Székelyföld nem volt, és nem is lesz. :D

      Alex 345Alex 34523 napja
  • Hello nagyon tudatlan vagyok eben az ukrán orosz konfliktusban valaki le tudná írni?

    MoaMoa27 napja
    • @Honti Ferenc sokkal

      Oleg TaktarovOleg Taktarov23 napja
    • @György Molnár Van rá esély

      Profi TaschendiebProfi Taschendieb26 napja
    • @György Molnár Lehet hogy jobb mint ami most van.

      Gabriel MihalyGabriel Mihaly27 napja
    • @Gabriel Mihaly mi magyarok is megkapjuk akkor újra az oroszuralmat, jajj de jó

      György MolnárGyörgy Molnár27 napja
    • @Gabriel Mihaly Köszi a választ

      MoaMoa27 napja
  • A náci “viccország” egy komikus vezetővel.

    Berberiwk CarolijaBerberiwk Carolija27 napja
    • Ország? Kraine határvidéket jelent. Kárpátalja vissza!

      Sollor KilahimSollor Kilahim19 napja
    • Nácizol, kampós előember?

      Chris BolgarChris Bolgar23 napja
    • @György Molnár Olvasgassál akkor pár EBESZ jelentést pl a "Jobb Szektor" ténykedéseiről...

      secovidisecovidi24 napja
    • @György Molnár Igazad van Putyin egy véreskezű diktátor. Sztálin legalább egy igazi demokrata volt. Viccet félretéve, azért lásd be az oroszok nem valószínű hogy bármit is tudnának kezdeni a demokráciával. Náluk a diktatúra pont olyan alap mint Ausztriában a demokrácia. Amolyan kulturális sajátosság, amibe illik nem beleszólni.

      Sir GabrielSir Gabriel26 napja
    • @György Molnár Molnár@György én azt mondom neked hogy halvány gőzöd sincs arról hogy miről szól ez a videó.

      Ladislav BekeLadislav Beke27 napja
  • Idézek , Putyin kijelentése > " Lengyel o. Magyar O. Romániának , történelmi terűleti követeléseiket mindenben támogatni fogjuk " MAGYARORSZÁG = MIRE VÁRUNK ? HA A NATO BEVESZI UKRÁNIÁT , ABBAN A PILLANATBAN KIKELL LÉPNŰNK A NATÓBÓL , LENGYELEK , ROMÁNOK IS KÖVETNEK , TÖBBMINT VALÓSZINŰ ! stb...

    ATTILA TAS CIKÓATTILA TAS CIKÓ27 napja
    • @ATTILA TAS CIKÓ konkrétan te akarod most elterelni a beszélgetés témáját mielőtt leírtam volna az előző kommentemet megnéztem a videót amiben Putyin azt mondja hogy ezeket a kérdéseket meg kell vitatni nem azt mondta hogy támogatni és végre befejezhetnéd ezt az undorító írás stílusodat, lehet kulturálisan is beszélgetni

      Zsolt VargaZsolt Varga27 napja
    • @Zsolt Varga < te megint nem jól érvelsz ! Keresd meg amit putyin kijelentett ! Segitek > " L'VIV ;- (ILYVÓ)- LEMBERG , STANINYISLAV ; (SZTANYISZLÓ ); IVANO - FRANKIVSK; TERNOPIL ( TARNOPÓL ) = AZ LENGYEL , ÉS ANNAK KELL LENIE ISMÉT ! stb ...

      ATTILA TAS CIKÓATTILA TAS CIKÓ27 napja
    • @ATTILA TAS CIKÓ azt mondta hogy a területi kérdéseket meg kell vitatnunk nem azt hogy támogatják igen tudok magyarul úgy tanított az anyukám, angolul is tudok mert az iskolában arra tanítottak most az oroszt magamtól tanulom 😁

      Zsolt VargaZsolt Varga27 napja
    • @Zsolt Varga < na ,de tudatosan ! Nem írod hogy mit mondott !!! = szarkeverő vagy ? Stb...

      ATTILA TAS CIKÓATTILA TAS CIKÓ27 napja
    • @Zsolt Varga < ne keverd ! Tudsz oroszul ? németűl , angolul , spanyolúl , MAGYARÚL ??? stb...

      ATTILA TAS CIKÓATTILA TAS CIKÓ27 napja
  • A náci Ukrajna végnapjai?

    Márton ZieglerMárton Ziegler27 napja
    • @Alex 345 A kör 360 fokos. érdekes módon a nulla fok és a háromszázhatvan fok ugyanazon a ponton van. Ugyanez a helyzet a nácizmussal és a kommunizmussal az egyik a nemzeti szocializmust, a másik a nemzetközi szocializmust képviseli. A szovjeteknek is vörös volt a zászlaja a német náciké is vörös volt. A különbség abban nyilvánult meg, hogy a náci zászlón a vörös mezőben fehér kör volt, abban egy fekete szvasztika. A komcsi zászlóban pedig egy sarló és egy kalapács. Nem véletlen, hogy a magyar nyilasokból szinte azonnal ávósok lettek, mert a vörösök összetartanak, legyenek nácik vagy internácik. Ennek jellegzetes mai példája a Jobbik nevű ex-nyilas párt betagozódása a baloldalra: Amíg nácik voltak zsidóztak, mióta komcsik lettek magyaroznak... Ugyanaz a szar!

      Márton ZieglerMárton Ziegler22 napja
    • @Tamas Szily nem azt mondtam, hogy nem volt korrupció, hanem azt, hogy nem volt általános. Egy diktatúráról beszélünk. nyilván a náci korifeusoknak minden megvolt engedve, mert ők bitorolták a hatalmat. A politikától elvonatkoztatva akkoriban az Európai (és Amerikai) népesség túlnyomó többsége még keresztény erkölcsi alapon működött, amely erkölcsiség kifejezetten tiltotta a korrupciót. Ez persze nem azt jelenti, hogy az akkori társadalomban ne lett volna korrupció! Ezzel szemben a mai uralkodó társadalmi normák kifejezetten a harmincas években világszerte bűnözői mentalitásnak minősített abnormális , szélsőségesen individuális hozzáálláson alapulnak... Akié a hatalom, azé a vagyon, ha elveszíti a hatalmát, a megszerzett vagyonnal visszavásárolja azt, majd kamatos kamattal kipréseli a társadalomból a "befektetését"! Ez a balliberális-náci csiki csuki jellemzi a politika nagy részét napjainkig!

      Márton ZieglerMárton Ziegler25 napja
    • @Márton Ziegler Nem volt jelentős a korrupció Németországban? *Laughs in Göring Még Hitler is látta mekkora gerinctelen állatok alkották a párt egy részét.

      Tamas SzilyTamas Szily25 napja
    • @Alex 345 A náci Németország és a jelenlegi Ukrajna között van egy óriási különbség: Németország önálló nagyhatalom volt, Ukrajna pedig egy külföldi titkosszolgálatok által irányított báb állam. Németországban nem volt jelentős korrupció, míg a mai Ukrajna velejéig korrupt. A náci Németországban az NSDAP által irányított, végletekig koncentrált vezetés volt, Ukrajnában ma gyakorlatilag állami anarchia van. A nácizmus Ukrajnában nem új dolog. A legvéresebb SS különítmények ukránok voltak.

      Márton ZieglerMárton Ziegler27 napja
    • @Gabriel Mihaly mint ahogy Oroszországnak is Putyin, régen pedig Sztálin. Abban hasonlít a 2 vezető hogy magukat nagy orosznak vallják, akik emberi életeket sem számítva de kiterjesztik és fentartják a Szovjet birodalmukat.

      Alex 345Alex 34527 napja
  • A orosz hadsereg a sajat teruleten Oda rak katonat ahova akar

    racing taxiracing taxi27 napja
    • @Chris Bolgar a NATO védelmi szövetség, nagyon gyerekes az ismételgetése annak, hogy az oroszok nem hadják NATO haderőt a határainál, hát pont, hogy az ő fenyegetésük miatt kényszerülnek bele a szomszédai arra, hogy belépjenek a NATO-ba.

      György MolnárGyörgy Molnár20 napja
    • @György Molnár Jaj. Mert az oroszok nem hagyják a NATO-t felvonulni Moszkvától 2-300 kilométerre, azért.

      Chris BolgarChris Bolgar20 napja
    • @Chris Bolgar miért lenne garancia az atomháborúra, ha Ukrajna NATO-tag lenne???

      György MolnárGyörgy Molnár20 napja
    • @György Molnár igen es latni azt is h té mit olvasol es hol

      racing taxiracing taxi20 napja
    • @György Molnár Ami garancia volna az atomháborúra, és ezt még az egybites jenkik is tudják, azért nem erőltetik, veled ellentétben, Móricka.

      Chris BolgarChris Bolgar22 napja
  • hűűű de félelmetes...Orosz katonák vannak Oroszországban

    john smithjohn smith27 napja
    • @György Molnár "A határ közelében"? De örülnénk ha az amerikai hadsereg a saját határai közelében lenne, Móricka...

      Chris BolgarChris Bolgar23 napja
    • @Ferenc Janvari "sok kis gyerek nem érzik ennek a súlyát majd meg tudják ha netalán az apjuknak jön egy levél hogy menni kell" Abban a pillanatban, ha harcolni kell akkor, azokkal leszek akik nem az lmbtq BLM propagandát nyomatják orrba szájba.. Magyarul biztos nem az usa mellett mennék háborúba ha muszáj lenne..

      aimka321aimka32126 napja
    • @György Molnár milyen orosz agresszió?

      Russian armyRussian army26 napja
    • @alex sz. a NATO nem telepít nukleáris rakéták indítására alkalmas rendszert, nem is értem honnan veszed. Dánia hogyan szomszédos Oroszországgal? Az oroszok sem északon, sem délen, sem keleten, sem nyugaton nincsenek körbetelepítve ellenséges bázisokkal. Lengyelországban vannak jelentősebb NATO erők, meg Romániában. A balti államok nemrég kértek védelmet pontosan az orosz agresszió miatt. A NATO eleve nem lehet ellenséges, mivel egy védelmi szövetség (ahogy a nevében is benne van).

      György MolnárGyörgy Molnár26 napja
    • @György Molnár "Mind a három balti állam, illetve a skandináv országok közül Norvégia és Dánia is a nyugati védelmi rendszer része. "valasz.hu/vilag/eszaki-front-111409 ezenkivül mostmár lengyelországban is van.a cikk régi.tehát már most ukrajna nélkül is körbetelepitették őket.meg ugye az ukránokkal az a gond hogy hol oroszbarát hol meg amerikai barát miniszterelnök van.szoval oroszország azért probálja destabilizálni kelet ukrajnát hogy ne telepitsenek a nyakukra több atomot is hordozni képes rakétát.

      alex sz.alex sz.26 napja
  • Ha a ruszkik megindulnak akkor, hogy is lessz?

    Balint MarthyBalint Marthy27 napja
    • @Baduumm Tss :D így van!!! Szerintem is. Nagyon várom. És szerintem sok más is.

      Zoltán CsánóZoltán Csánó27 napja
    • Végre háború, már a korona úgy is unalmas volt, végre egy kis izgalom

      Baduumm Tss :DBaduumm Tss :D27 napja
    • @Joe Pataki "készüljetek föl" és hogy? várjál hozom a konyha kést a gépfegyveres katonák ellen! *XD* .......

      1 darab kenyér1 darab kenyér27 napja
    • Magyarországra nem jönnek jóba vagyunk velük egyébként ha az oroszok megtámadják Ukrajnát nem Kijev-ig mennek

      Zsolt VargaZsolt Varga27 napja
    • @Krisztián Czap Lehet meglátogatnak az oroszok!

      elek plessaelek plessa27 napja
  • Azt csodálom eddig eltűrték amit a NATO és az USA művelt velük. Szankciók és körbe vannak véve NATO rakétabázisokkal, katonai bázisokkal. A NATO hadgyakorlatok mind Oroszország és Kína ellen irányulnak. Kíváncsi lennék ha például Mexikóba az USA határára telepítenének rakétabázisokat az Oroszok arról mit közvetítene egy ilyen nyugati-globalista média mint az Euro News és a többi nyugati bábmédia? Akkora hisztit csapnának hogy rezegne tőle a világ. Hogy ez az elmúlt években Oroszország esetében nem zavarta őket hogy a határaikon sorakoznak a NATO bázisok azt is elmondja ki pénzel titeket. Nincs már független, objektív média. Tulajdonosaitok vannak. Oligarchák, pénzemberek akik megmondják miről hogy kell beszámolni! ;)

    HungarianHorseArcherHungarianHorseArcher27 napja
    • @MRsubakka Kinti barátaim nem ezt mondják amit te. Mivel őket sok éve ismerem inkább nekik hiszek ha nem gond.. A havi 30-35 ezer forintnak megfelelő fizetés és a "dübörgő" ukrán gazdaság is konteo ugye? Ismerőseimet még a rendőrörsre is bevitték amikor kérvényezték a magyar állampolgárságot hogy elmondják "ez nem lesz jó nekik". A hivatali visszaélések, politikusaink egy részének kitiltása is csak konteo? A magyar fiatalok Donbass-ba hurcolása is konteo? Viszik őket hogy más háborújában halljanak meg? Na ki hazudik? Kezd ez kínos lenni már. Mikor valakinek azt magyarázom hogy figyu kék az ég, de az a valaki még mindig más színűnek látja.. :)

      HungarianHorseArcherHungarianHorseArcher27 napja
    • @HungarianHorseArcher Hát erre beregszásziként emlékeztetem majd magam..te meg akkor konteózgass..minket itt annyit taposott a ruszki hogy másképp látunk dolgokat.A horthy bevonulásról az öregek azt mesélik hogy napokig vörös volt a tisza..sokan megsínylették azt a diadalt..szomorú hallgatni a magyar szélsőjobb szavait egy fiataltól..reménykedjetek..hátha feltámadunk.

      MRsubakkaMRsubakka27 napja
    • @MRsubakka Na látod ebben különbözünk! Te azt mondod "meg kell tanulni együtt élni vele" én meg azt mondom hogy a 60%-ban magyar lakta részeket mind vissza kell követelni és ezért kormányzati döntéseket hozni és bevállalni a konfrontációt! Elsősorban nem háborúra gondolok hanem a médiában nagyvilágban is kihirdetni hogy a magyar lakta részekről nem mondunk le! Olyan külpolitikai kapcsolatokat építeni amik segítik ezt az ügyet! Már egy autonómia is siker lenne, de a szomszédos országokkal is meg kell értetni hogy ahol nem járhatnak saját anyanyelvű óvodába a gyerekek és iskolába ott elnyomva érzik magukat! Arról nem is beszélve hogy folyamatos terrornak vannak kitéve! A minimum ha fáj neked az elcsatolásuk és a sorsuk hogy ezt támogatod! Sajnos a kormányaink is csak a nemzetközi oligarchák bábjai! Ez így van már időtlen idők óta. Az utolsó nemzeti érdekekben tevékenykedő ember kormányon Horthy volt! Én azt támogatom akinek az ügye igazabb és azt akinek a magyarság ügye is érdeke! Oroszországot! Ugyanúgy elolvasom ezt a sok liberális ideböfögést amit ezek a nyugati médiumok produkálnak mint a RT-t. Ennyi. Hogy ki milyen következtetést von le ezekből és a történelemből az az ő dolga, de mondjuk ki az igazat és legalább a magyarság ügyében legyen egyetértés..

      HungarianHorseArcherHungarianHorseArcher27 napja
    • A visszacsatolás témához.Mivel a történelem során még egyetlen birodalom sem mondott le területekröl önként,ezért hagyjuk már az ezzel kapcsolatos elméleteket..Ha a románok visszaadják erdélyt,a brittek írországot,a spanyolok katalóniát..akkor kezdhetünk reménykedni kárpátaljával kapcsolatban.Ergo soha.Nekem is fáj,meg kell tanúlni együttélni vele.

      MRsubakkaMRsubakka27 napja
    • @HungarianHorseArcher Sajnálom hogy egyik kérdésre se tudtál érdemben válaszolni,ez osztályismétlés lesz..a Grúziával kapcsolatos hablatyra nem is térnék ki,amiket leírtál azért ott beléd raknák a kést(amúgy Grúzia régebbi mint az Orosz Birodalom).Geopolitikáról tömören:Mindkét nagyhatalom képes a világ bármely pontjára védhetetlen csapást mérni.Ennek oka a tengeralattjáróflotta megléte.Atomtöltet hordozására alkalmas interkontinentális rakéták elhárítására senkinek nincs technológiája.Csak a szintén védhetetlen várható válaszcsapás miatt nem szórják egymásra az atomot a világ népei.A rakétavédelmi rendszereket kis és közepes hatótávolságú rakéták ellen telepítik.A szegény oroszok kontra csúnyamerikaiak témához pedig annyit hogy amikor ukrajna hajlandó volt leszerelni az atomfegyvereit a Szovjetúnió széthullása után,annak feltétele volt a területi szuverenitás.A szerződést az egybesűlt államok valamint ruszkija is aláírta.Tehát vállalták hogy akár katonai erővel is garantálják ukrajna határait.Rá húsz évre mit csinál a ruszki?Annektálja a Krímet!Az amcsiknak már akkor be kellett volna avatkozniuk a jog szerint de leszarták mert beszartak..a ruszki meg nemhogy megvédték,szét akarják zilálni.

      MRsubakkaMRsubakka27 napja
  • Csak ne a magyarokat fogják be az ukránok 🙄🙄. Mert mi nem védjük más picsáját

    Márk grofsitsMárk grofsits28 napja
  • Donyeck és Luganszk oroszok lakta tartományokat, ahogy később a Krímet a kommunista szovjet hatalom csatolta Ukrajnához ! Nem kérdezte akkor az ott élő 8 millió oroszt erről senki, most igen ! Köszönik szépen nem kérnek a nemzetiségi jogaikat durván korlátozni akaró Ukrajnából !!

    László SütőLászló Sütő28 napja
    • @Otto Tót Nem érdemes vitatkozni vele, szerintem BTK-s, nem az eszükért lopkodják őket :D

      Dr. Major CsabaDr. Major Csaba19 napja
    • @Chris Bolgar ember, a mesterlöveszek SBU-sok voltak, a kiképzett elitkommandósok, akik éleslőszerrel szedték le a tüntetőket és ezért haditörvényszék elé állították volna őket, ha nem menekülnek el Oroszországba, ahol Putyin befogadta őket. Nem gyanús? Putyin tárt karokkal várta azokat, akik a hatalmáért embereket öltek, a saját honfitársaikat.

      György MolnárGyörgy Molnár20 napja
    • @György Molnár HUworld: Snipers at Maidan: The untold story of a massacre in Ukraine - Newsnight BBC Newsnight A day of bloodshed on Kiev's main square, nearly a year ago, marked the end of a winter of protest against the government of president Viktor Yanukovych, who soon afterwards fled the country. More than 50 protesters and three policemen died. But how did the shooting begin? Protest organisers have always denied any involvement - but one man told the BBC a different story. Gabriel Gatehouse reports.

      Chris BolgarChris Bolgar20 napja
    • @Chris Bolgar nem dolumentálta a BBC, nem tudsz ilyen képkockát idetenni. Senki nem osztott fegyvert, szedett-vetett eszközökkel védték magukat a belbiztonsági erőktől, akik éleslősszerrel lőtték őket halomra. Na, ezt már rengeteg felvétel bizonyítja.

      György MolnárGyörgy Molnár20 napja
    • @György Molnár Szó sem volt fegyvertelen tömegről, fegyvert osztottak valakik és a "tüntetők" lőttek először a rendőrökre. Mindezt a BBC is dokumentálta és elismerte, a magadfajta egybiteseknek már sokszor belinkeltem a vonatkozó BBC-cikket, ha akarod, neked is visszakeresem, Móricka.

      Chris BolgarChris Bolgar20 napja
  • Ez olyan, mintha az oroszlán magyarázná, hogy azért támadja meg a gazellát, mert félti tőle az oroszlánfalkát....

    BranchoBrancho28 napja
    • Kb.

      Zsoca Törincsi ZsoltZsoca Törincsi Zsolt27 napja
  • Most nem értem. Mi ebben a meglepő? Már ŕégen kellett volna válaszolni az agresszióra!

    VercingetorixVercingetorix28 napja
    • remelem az UKR agressziora gondoltal a sajat lakossaga ellen

      Nagy SteNagy Ste22 napja
    • Csak marha gyöngék a gazdáid, ja neked nem mondták, Móricka?

      Chris BolgarChris Bolgar23 napja
    • Ja és mi lett volna belőle újabb háború

      Zsolt VargaZsolt Varga27 napja
  • Ez a helyzet már lassan egy honapja hogy igy van!! Hogyhogy csak most mondják!?

    Endre LevaiEndre Levai28 napja
    • @György Molnár Addig nem is fogja, amíg az egyik nem győzz.

      Tavaszi KaszásTavaszi Kaszás27 napja
    • Én követem az ukrán híreket és már régóta egyre mérgesedik a viszony, egyik fél se tartja be a tűzszünetet

      György MolnárGyörgy Molnár27 napja
    • Azt mondjuk elég nehéz mert 12 napja mobilizálták

      NaandyNaandy27 napja
  • Azért ebből háború nem lesz,Az ukránoknak se vakcina, se benzin se nafta. A Fehérorosz sem ad már neki semmit,mert azt mondták az ukránok hogy az ő gépkocsijaik, tankjaik nem fognak használni orosz olajból gyártott Lukoil üzemanyagot mert az kurvára benzin meg nafta szagú,és még ellenséges is.

    Ladislav BekeLadislav Beke28 napja
    • @Gabriel Mihaly Az van hogy Kína az SU35 ős bombázót még mindig az oroszoktól vásárolja.mint az amerikaiak is az RD 180 rakéta motorokat is?Erre még A Biden embargója sem vonatkozik!Ezeket a motorokat nem lehet lekoppintani.

      Ladislav BekeLadislav Beke27 napja
    • @Ladislav Beke Van az orosznak elég tankja, de ha elfogy Kína majd küld párat.

      Gabriel MihalyGabriel Mihaly27 napja
    • @Russian army Ahogy mondod. Az orosz meg számolta a tankokat.Ha ötször mutatják azokat attól több, se jobbak nem lesznek.

      Ladislav BekeLadislav Beke27 napja
    • Abramsok mennek Ukrajnába, Oroszország meg rakéta sorozat vetőket szállított. Ha tűzet nyitnak az oroszok az abramsokra a sorozatvetőkkel akkor nem marad belőlük sok minden.

      Russian armyRussian army28 napja
  • Megkéne Ukrajnát semmisíteni és létrehozni Magyarország szomszédjaként a nagy Oroszországot.

    Zsolt SzenkuZsolt Szenku28 napja
    • @Tavaszi Kaszás Na ilyet sem láttam még, hogy valaki a maximum szót kijavítja magszimumról, makszimumra. 😭😂

      Vi LeVi Le27 napja
    • @TheIlluminator Nézzél már rá egy térképre! A krímnek mi köze van kanadához?

      Russian armyRussian army27 napja
    • És akkor ti következtek! Meg is járna annak aki ennyire hülye

      Joe PatakiJoe Pataki27 napja
    • @Tavaszi Kaszás 1. Nem polgarháború van Ukrajnában, hanem háború az oroszok ellen, amit Putyin szít. 2. Az hogy mi iránt büszkék ők azt nem te, nem én, nem valaki más, nem egy másik nemzet, hanem az ukránok döntik el. Hogy kié volt, azmár mindegy. Ennyi, meg egy bambi.

      TheIlluminatorTheIlluminator27 napja
    • @TheIlluminator Felőlem szerethetik! Azt ami sohasem volt az övék:)

      Tavaszi KaszásTavaszi Kaszás27 napja
  • Mikor lesz arról videó hogy abrams-ek tartanak Ukrajna felé?

    Russian armyRussian army28 napja
    • @The T-90 - Armored Warfare HUN Molotofkoktél megteszi a hatását.

      ZAPPARA NAZIOZAPPARA NAZIO18 napja
    • @György Molnár Jó ahogy gondolod, akkor megkérlek nekem ne írj! Köszi!

      Edit KissEdit Kiss19 napja
    • @Edit Kiss a kommentjeid alapján lefizetett oroszbarát hazaáruló vagy

      György MolnárGyörgy Molnár19 napja
    • @György Molnár Figyelj engem nem érdekel H te kihez Dörgolodsz, akkor te sem foglalkozzal hogy én kihez, egyébként senkihez csak véleményem van dolgokról, azt meg szabad vagy nem ?

      Edit KissEdit Kiss20 napja
    • @Edit Kiss ha oroszokhoz dörgölőzöl csak szemfényvesztéssel találkozol

      György MolnárGyörgy Molnár20 napja
  • 🇭🇺👎👎👎👎👎

    Tamás ZahoreczTamás Zahorecz28 napja
  • Meg kellene semmisíteni oroszországot és létrehozni nagy ukrajnát.

    R- igyR- igy28 napja
    • @Tavaszi Kaszás igazad van, avagy mégse, ugyanis kurva sok nemzetiség él főként ott, akik függetlenedni akarnak az orosz rabigától, a csecsenekről nem is beszéltem, ők is oroszok, vagyis nem oroszok... XD

      TheIlluminatorTheIlluminator14 napja
    • @TheIlluminator hát ezekből amit írtál konkrétan egy dolog nem stimmelt..szerintem

      1999 Vengrija1999 Vengrija15 napja
    • @1999 Vengrija egy zsoldos hadsereget verbuválni, ami rosszul működött, a grúzoknak voltak amerikai fegyvereik, amik korszerűek voltak. Milyen visszafoglalás? Milyen orosz többség? 9%-a orosz Abháziának, örményből is több van arra felé. Oszétiában 1% az orosz. Abházia abház, Oszétia oszét. Putyin szította az abház oszét-grúz ellentéteket, de p is rábaszott, Oroszországban is vannak kiszakadó régiók (pl: Csecsenföld). Az orosz vezetőségnek gyengülő a hatalma, nemcsak belföldön, hanem külföldön is.

      TheIlluminatorTheIlluminator15 napja
    • @TheIlluminator nem bírtak el a gruzokkal ???? Egy hét alatt elintézték őket, amerikai hummereket foglaltak le a grúzoktól es foglalták vissza az orosztöbbségű abháziát és oszétiát.. informálódj már , mielőtt hozzászólsz

      1999 Vengrija1999 Vengrija15 napja
    • @András Angyal Miért fenyeget minket nyugat?

      H. NándorH. Nándor21 napja
  • Szomorú ez mindenképpen. A nagyhatalmak mellett kellene kialakítani egy Fehér zónát ahol teljes leszerelés lenne, Ez csak odavezet hogy fotelből nézzük emberek halálát. Ukrajnából egy új Szíriát csinálnak. Amerika ellen meg majd Iránt Észak Koreát és Kubát ugrasszák ki. és indulnak a nagyhatalmi mocskos játszmák. Csak Európa hagyná már abba az ellenségeskedését, már persze ezt tudjuk miért van,

    Pepe FPepe F28 napja
    • @Joe Pataki Sztem rengeteg tanácsadója lehet, akik már legalább öt lépéssel előre kitalálták a forgatókönyvet. Biztosan tudják , hogy mit akarnak. Talán már az Usa-val is megegyeztek, mi nem tudhatjuk.

      Zsoca Törincsi ZsoltZsoca Törincsi Zsolt26 napja
    • @Joe Pataki Szerintem sajnos komoly konfliktus lesz ,de az egészet a " szakadárokra " fogják majd és hiába tiltakozik vagy nevet a világ.

      Zsoca Törincsi ZsoltZsoca Törincsi Zsolt27 napja
    • Ez a helyzet, egész Európára veszélyes! Minden európai ország issza a levet, mert a törpe Putin ( Magyarország szeretett barátja) nem bír magával. Nem bír mert lehetetlenné tették, elszigetelték, ez a kis mitugrálsz orosz diktátort, a sok aljas gyilkosságai miatt. Most mindent egy lapra akar tenni, de ebben melléfogott . További el szigeteléssel számolhat!

      Joe PatakiJoe Pataki27 napja
    • Fotelből nézzük, igen..... Nehogy ideérjen a front és a háború !

      Zsoca Törincsi ZsoltZsoca Törincsi Zsolt27 napja
    • @Krisztián Czap Kina, Eszak korea, az oroszokkal lesz, Eszak Korea odacsap Bidennek egy kis raketaval, ugyis kostolgatja őket Kim de akkor már nem tesztelnek, hanem lőnek is. 😁

      Edit KissEdit Kiss27 napja
  • Oroszország nélkül a világ jobb hely lenne.

    Orbán Viktor KoldustarisznyájaOrbán Viktor Koldustarisznyája28 napja
    • A liberális ✡️-k vezette Amerika nélkül lenne jobb.

      Oleg TaktarovOleg Taktarov23 napja
    • Ez nem túl felvilágosult hozzá állás. Mi mindig is a békés egymás mellet élésre törekedtünk, és céljaink nem kevesebbek mint, mind nagyobb egyetértésben élni szomszédainkkal. Mindig is a legnagyobb tisztelettel viseltetünk az Orosz Konföderáció és népei iránt. Bizakodva tekintünk a jövőbe, amely minden bizonnyal országaink gyümölcsöző kapcsolatát hordozza.

      Tiszteletlen TiszteletesTiszteletlen Tiszteletes27 napja
    • Igen. A kormány is meg a szélsőségek is. Mocskos emberek, szidják a kárpátaljai magyarokat, de jó nekik golyó fogónak. Nem akarják engedni a magyar nyelvet sem az orosz nyelvet. A gázért nem fizet, csak lopja, de jó az orosz gáz mellett melegedni. A Krímet is vissza követeli mikor mindig orosz volt, ahogy most is, kivétel néhány évtizeden át. A Krímen élők akarták, hogy Oroszország része legyen újra mint régen. Ezt nem akarja elfogadni. De szerencsére nem fogja vissza kapni.

      Zsolt SzenkuZsolt Szenku27 napja
    • @Russian army egyetértek, de fentebb a kormányt és a szélsőségeseket említettem, akik miatt az országnak és az ukrán lakosságnak nem kéne megfizetnie.

      Alex 345Alex 34527 napja
    • @Alex 345 elnyomják a orosz, magyar kissebbségeket.

      Russian armyRussian army27 napja
  • Ukrajnát erőszakkal hozták létre alig 30 éve, a környező országokból ELRABOLT területekből !!!!!! Az oroszok védik a határaikat. Ennyi.Mi a gond ?? Amerika már végig rabolta a bolygót, most ürügyet keres,hogy az oroszokat is kirabolja. Szerencsére nem fog menni,hiszen európa felebredt,és a hazug politika és katonai megszállás ellenére sem megy az orosz ellen,amerika érdekében. AMERIKA EGYEDÜL GYENGE ,MÉG A GYARMATOSÍTÓ BARÁTAIVAL IS KEVESEK.

    Pogany RitaPogany Rita28 napja
    • Mi ez a Putyin fétis?

      TheIlluminatorTheIlluminator27 napja
    • Koszonjuk Nogradi kollega a hasznos infokat. Jo lenne, ha nem innal gyogyszerre...:D

      Putin's left legPutin's left leg27 napja
    • A toprongyos oroszokat kirabolja? Aha 🤣🤣🤣

      György MolnárGyörgy Molnár28 napja
    • Ekkora faszságot... Az ukrán társadalom már régóta létezik, Kravcsuk volt az első ukrán államfőjük, aki kilépett az elcseszett Szovjetunióból. USA sok háborúba ment bele, mindegyik sikertelen volt (pl: Afganisztán megszállása), Oroszország is, de ők sem voltak sikeresek (pl: ukrán háború). Putyin a világ egyik legaljasabb diktátora, ő rabolja ki az oroszokat.

      TheIlluminatorTheIlluminator28 napja
  • Érdemes megnézni huworld.info/flow/vide/xpWazYLbf5fRg4g&ab_channel=Ultrahang

    Rónaszéki LászlóRónaszéki László28 napja
    • @regnum marianum sokat segít, köszönöm, a földön fetrengtem konkrétan... 😉

      György MolnárGyörgy Molnár26 napja
    • @György Molnár Na mi van mindentudó, meg van már az oltás?

      Gabriel MihalyGabriel Mihaly26 napja
    • @György Molnár a nevetés gyógyít. örülök, hogy hozzájárulhatok az egészségedhez. 😁

      regnum marianumregnum marianum26 napja
    • Édes Istenem, de jó, hogy ide bejöttem, nagyon jót röhögök a fejtegetős kommentjeiteken, ne hagyjátok abba!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂

      György MolnárGyörgy Molnár26 napja
    • @Gabriel Mihaly ez igaz, mi se hagyjjuk, /hagytuk/ csatlakozni a nátohoz. és ez így van jól. nálunk is, a rendszerváltáskor kényszerből csatlakoztunk hozzá, azért, mert ha nem úgy zajlott volna le a rendzerváltoztatás ahogy az usa akarta, akkor szétbombázott volna bennünket. esetleg akkor lehetne ukrana mellé állnunk, ha szembe megyünk a nátóval, ami nagyon nem tetszene neki... és az annektált területeinkkel is számolni kel, főleg a románokkal, hogy ezesetben kik támadnának meg bennünket, és a csehszlovákok is újra egyesíteni akarják a két országot.... úgyhogy, ez nagyon kényes kérdés... és azt se felejtsükbel, hogy magyarországra is van telepítve atombomba, nem csak nyugateurópában..... nagyon észnél kell lenni.... (ezért történt eg, hogy magyarországon egyszerre verték be azországot az euna, és a nátóba. a népszavazás le sem zajlott, amikor kijelentette a fidesz, hogy akâr tetszik akár nem, belépünk.) pedig tudták, hogy mind a kettő szervezet nemzetbiztonsági kockázatot jelent...

      regnum marianumregnum marianum27 napja
  • Hazudnak az oroszok, mint a vízfolyás. Félnek Ukrajna NATO tagságától, de ezzel a politikával csak felgyorsítják a folyamatot.

    Chicken DigitalChicken Digital28 napja
    • @laszlo samu Az oroszhoz képest hívod haderőnek a sok genderes b*zit, technikailag sincs már akkora előnye a nyugatnak mint ami régen volt, pár speciális alakulatot leszámítva nudli az, de az oroszoknak meg ott van a Specnaz...a nyugat régóta rohad, ami ugye belülről fakad mi is csak piacnak kellettünk, hogy jobb-e? A pénz diktatúrája minél jobb, bársonyba van csomagolva szar és hogy kussba légy. Bárány bőrbe bújt farkas, csak az orosz nem hagyja magát.

      TomHUN YooTengriTomHUN YooTengri23 napja
    • @Tavaszi Kaszás Óriási tévedés. Utána lehet nézni, hogy mekkora potenciállal rendelkezik a NATO, még az USA nélkül is.

      laszlo samulaszlo samu27 napja
    • Chiken squad < sem orosz o. Sem kina nem fél az usától , nátótól ! = ÖRÖKÖS MEGNEMTÁMADÁSI SZERZŐDÉSŰK VAN !!! csak úgy mint szíríában , piszkálhatják egymást , de nem szemből szembe , hiszen pont ott eggyűtt haladtak mindketten ! " konvojokban " !!! Stb...

      ATTILA TAS CIKÓATTILA TAS CIKÓ27 napja
    • Igen jó példa! Ne felejtsük el hogy ott is(részben jogos félelemből a kommunizmus terjedésétől...) az USA telepített, Olaszországba és Törökországba atom rakétákat...erre válaszul akartak rakétákat telepíteni Kubába...

      Otto TótOtto Tót27 napja
    • Az EU-nak gyakorlatilag ahhoz képest mekkora, zero katonai ereje van Oroszország ellen. Aki tényleg számít valamit az egész NATO-ba az USA után, az Törökország.

      Tavaszi KaszásTavaszi Kaszás28 napja
  • Friss fejlemények a - MAHALOGY - oldalán, kukkantsatok rá. 🤭

    Edit KissEdit Kiss28 napja
  • Nem érdeke a béke az oroszoknak sem, a nyugatnak sem. Pont mint a hidegháborúban. Bár mondjuk az orosz álláspont ebben a helyzetben legitimebb szerintem.

    Szent EndreSzent Endre28 napja
    • @László Markovics de a ruszkik röpködtek a svéd partok mentén

      György MolnárGyörgy Molnár27 napja
    • Feltétlen! Nem a ruszkik röpködnek Florida mentén!

      László MarkovicsLászló Markovics27 napja
    • Nem igazán

      György MolnárGyörgy Molnár28 napja
  • Ha nem oroszul beszélt volna az igazmondo juhász azt hittem volna a mi külügyi képviselőnk beszél ! Blabblabbala !

    West UniónWest Unión28 napja
  • Valami csak lehet, olvastam délelőtt az egyik oldalon hogy az angol légierő ( NATO ) a mi légterünkben tankolt egy romaniabol felszálló tank repülőgépből. Ez éppen nem egy megnyugtató érzés. ☹️

    Edit KissEdit Kiss28 napja
    • @Edit Kiss Nem igazán,pár száz kilométerre a szomszédban.Nagyon haragszok arra aki ezt elkezdte.

      elek plessaelek plessa27 napja
    • @Tavaszi Kaszás Igen,nekünk meg a Lengyeleknek nagy érvágás,de hát ezt is nyugatnak köszönhetjük.Oroszok megoldották komoly állatenyésztő telepeket létesitettek.

      elek plessaelek plessa27 napja
    • @elek plessa Bizony, ez nem egy megnyugtató helyzet☹️

      Edit KissEdit Kiss27 napja
    • @elek plessa Vétó is csak nekünk okoz nagyobb mennyiségű veszteséget.

      Tavaszi KaszásTavaszi Kaszás27 napja
    • @Edit Kiss 2014 től exportunk bánja. Oroszország importtilalmat rendelt el az ellene szankciókat alkalmazó országokból származó mezőgazdasági termékekre. Nem lehet tudni mi lesz,sajnos.Ez olyan mint egy sakkjátszma.Az ellenfél mit lép?

      elek plessaelek plessa27 napja
HUworld