AZ IDIÓTASÁG ELLEN (sajnos) NINCS OLTÁS 💉

2021.ápr. 3.
66 498 Megtekintés

Linkek:
Behind the curve
huworld.info/flow/vide/tqyyzZepetDdp6Y
Tweet
twitter.com/thevrjani/status/1377356857715556352
The real reason conspiracy theories work
huworld.info/flow/vide/2ZyOzX6zh6Wdd6Y
Lerombolom a GONDOLATAID 🤯
huworld.info/flow/vide/xKd6nWvJmba_bXw
The Undebunkable
huworld.info/flow/vide/2I2xl6fOhNG6pYQ
Why You Can Never Argue with Conspiracy Theorists | Argument Clinic | WIRED
huworld.info/flow/vide/mKGC1m7CqpbMe2s
Így működnek a vakcinák, amikkel itthon is oltanak | Telexikon
huworld.info/flow/vide/l5uFvYC4rdfOp6o
Why you can't compare Covid-19 vaccines
huworld.info/flow/vide/sGmnyonEosOba3g
The short-term, middle-term, and long-term future of the coronavirus
www.statnews.com/2021/03/04/the-short-term-middle-term-and-long-term-future-of-the-coronavirus/
Íme az igazság a maszkféregről
index.hu/techtud/2021/03/31/elmondta-az-igazsagot-a-maszkfergekrol-a-magyar-orvos/
Az oltásellenes mozgalom érvei és a valódi válaszok - Tévhitek és tények
www.webbeteg.hu/cikkek/fertozo_betegseg/17762/tenyek-es-tevhitek-az-oltasokrol
Az oltásellenesség veszélyesebb, mint a Covid-19
tudas.hu/az-oltasellenesseg-veszelyesebb-mint-a-covid-19/
Inside Bill's Brain: Decoding Bill Gates | Official Trailer | Netflix
huworld.info/flow/vide/xnmumG-rgs-uhJA

Csatlakozz tagnak az exkluzív videókhoz: huworld.info/to/IITmFAHQ4S1FMDWqhZyQKgjoin
Merch: mottod.hu/fokuszcsoport
Live támogatás: streamlabs.com/extralps/tip
Instagram: instagram.com/adam_6lepes
Twitch: www.twitch.tv/kokuszcsoport/
Discord: discord.gg/NvckacPrqj
6lépés: huworld.info
Facebook: facebook.com/fcsoport
00:00 Start!
01:31 Összeesküvések
09:00 A vakcina
13:45 Agyhalál
Készítette: Rawfilter Media - www.rawfilter.com
Zene
www.epidemicsound.com/referral/6v8lnw/
Intro
Song: Wanden & Slashtaq - Better Off [NCS Release]
Music provided by NoCopyrightSounds
Free Download/Stream: ncs.io/BetterOff
Watch: huworld.info/flow/vide/qKSd0YKnmNzSrqY
tagek
fókuszcsoport fókusz csoport 6lépés youtube trending kritika vélemény #vélemény videó oltás koronavírus oltásellenesek covid

Megjegyzés
  • Emberek, féljetek! A nővéremmel megtetszett nekünk ez az ötlet, úgyhogy már most tervezzük a következő világháborút és egy kamu járványt! Már alkotjuk a "gyógyszert" is, ami majd lehallgat mindenkit.

    Lotti FrksLotti Frks9 órája
  • Sajnos az összes férfi rokonom ilyen agyhalott....Ebből a legidősebb bátyám tanár és már 3 alkalommal hívták el az oltásra és utasította vissza. Teljesen fel volt háborodva. Férjem édesanyja és az enyém is Orosz vakcinát kapott. Természetesen mindannyian féltünk kicsit de a koronavírustól jobban tartunk. Én 32 éves vagyok és Astrát kaptam...és nagyon aggódtam mivel pont akkor volt a sok véralvadásos cikk...de reménykedtem, hogy nem esek bele a ritka kivételek közé. Hát most mit mondjak...én nem vitatkozom velük. Ha elkezdik felhozni az összeesküvés elméleteiket igyekszem inkább már más fele terelni a témát. :S Középső bátyám felesége pedig Pfizert kapott. neki még egy két napot sem voltak mellékhatások. Férjem már regisztrált de nem hívták eddig.

    Nonclassifiable PersonNonclassifiable Person12 órája
  • Most sok embert le idiótáztál, hogy ezért meg azért nem hisz az oltásban, de azt kifelejtetted, hogy rengeteg ember azért nem hisz benne, mert már annyi hazugság és átbaszás kiderült a kormányról (nem csak a magyarról hanem az összesről), és akkor még mindig mindenki azt várja, hogy az emberiség szó nélkül behódoljon, mert az államfők azt mondják?

    Attila KocsisAttila Kocsis18 órája
  • Néha fejlemények ezekre a remek Facebook oldalakra röhögni egy jót, aztán rájövök, hogy ez a szintű primitívség amit itt van siralmas. Néhány komment vállalhatatlan.

    Eszti KhiraEszti KhiraNapja
  • Arrol mi a velemenyetek hogy ha megfertozodtel, felesleges az oltas mert az oltas az csak a virus egy kicsiny reszet tartalmazza es ezaltal csak sulyosbitja a helyzetedet. :) ?

    Saibot NoobSaibot Noob2 napja
  • Sok videód megnéztem! Egy dolog aggaszt! Tök olyan a szemöldököd mint Simonnak (dumaragu) 🙂 Simon? Te vagy? Amúgy meg lapos a föld! Ahol állok....tök lapos. 🤪

    ZORDOKINZORDOKIN2 napja
  • Sajnos van ilyen munkatársam, aki Gödényista (már ha van ilyen fogalom), de én űgy vettem észre egyszerűbb, ha megállapodunk vele abban, hogy nem értünk egyet. Habár lehet, hogy ajánlani fogom neki ezt a videót. Eléggé összeszedett gondolatok hangzanak el ahoz, hogy jobban működjön annál, mint ahogy én tudnék neki papolni. Persze azt nem tudom garantálni, hogy végignézze. XD

    Andor HorváthAndor Horváth3 napja
    • Ajánld neki ezt a videót és azt, hogy az első 100-200 hozzászólást nézze át, tanulságos. Bár valószínű, hogy amúgy is beleolvasna.

      HUNCSA1HUNCSA1Napja
  • Tiszteletem a cím felé, mert teljes mértekben azt kaptam, amit ígért. Totálisan nem click bait, full cringe az egész. 😀 Nem gondoltam volna, pláne nem Ádámról és a csatornájáról, hogy idáig süllyed... :D Remélem az oltásagymosottkormányidiotisták ezerrel lájkolni fogják ez a szart, nekem meg kitalálják hova kéne tartoznom... :D Súgok egyet: Puzsért főpolgármesternek, azon túl meg Gődényre és az értelmes kisebbségre szavazok... 😀

    Loretta 87Loretta 873 napja
    • @József Palásti Sok hozzászólást törölt. Naná, hogy azokat akik a vakcina mellékhatásairól beszéltek és vitatták a vírus veszélyességi szintjét. Sok saját tapasztalt van itt még mindig leírva amiket nem törölt és amikről egyesek értesültek. Ő viszont durván agymosott és elborult. Nála minden hozzászólásom törlésre kerül így már azt se látod, hogy mikben ért egyet amit a tudomány meg tehet a cél érdekében. Ábel Bärnkopf huworld.info/flow/vide/3KSa1o3VjKXSrpo&lc=Ugw7mb72zx570WJqTTB4AaABAg.9LgmJbjzjbl9Lx8Dhwaya6 "Ádám kiírja, hogy privát megkeresésre nincs lehetőség." Kivéve ha élőben találkozol vele. Azt felvállalta, hogy a Liget közelében lakik. Tavaly látta egyik barátnőm ott, épp telefonált. Természetesen akkor nem volt gond számára, hogy vírusveszély van így maszk nélkül volt.

      HUNCSA1HUNCSA14 órája
    • ​@HUNCSA1 Szerintem kizárt, hogy ekkora százalákban reprezentálná magát az idióták száma a nézők között, mint azt a kommentek sugallják. Csak arról lehet szó, hogy törli őket. Leírhatnám itt többezer karakterben, mondatról mondatra, hogy miben téved, hogy miért egy álomvilág amiben él ez a majom és vak/süket követői és miért a legnagyobb összeesküvés elmélet amit ezek a valóságnak gondolnak és amiben élnek, de tudom, hogy felesleges időpocsékolás lenne, mert törölve lenne és ha esetleg megpróbálná végigolvasni az ilyen egybites droid, kb két mondat után veszítené el a fonalat. Ádám kiírja, hogy privát megkeresésre nincs lehetőség. Egy buborékvilágban él, a birka kommentelői megerősítésére veri magát, a kritikát törli. Komolyan, nincs nagyobb idióta kerek e világon, mint az, aki pont az értelmes, gondolkodni képes embereket idiótázza és konteósozza le, miközben éppen hogy ő maga nem ért semmit a körülvevő világból. Agyhalottság felsőfokon, mint itt a kommentekből is látszik. Hagyok itt pár "konteót" az ilyen hülyéknek, tudod ezekre soha semmit nem tudtak reagálni, sőt egyenesen félnek és az első néhány mondat után kilépnek és szaladnak vissza hiábavaló, pótcselekvésekkel teli életükbe önmaguk elől. mek.niif.hu/06800/06897/html/0410.htm www.bitchute.com/video/mwTUQz9Q2LZK/ www.bitchute.com/video/87f0I87z8fr7/ www.bitchute.com/video/8utaf5ThGSDA/ www.bitchute.com/video/oQby8SbtjpeN/

      József PalástiJózsef Palásti6 órája
    • És már a hozzászólások törlése is beindult amik cáfolják a hazugságait. Jó nem mind került törlésre gondolom, hogy ne legyen annyira feltűnő. Többen is nagyot csalódtak most benne, van aki le is iratkozott. Én se számítottam arra, hogy ennyire hazug csak a saját igazát bizonyító videót készített és így vitát generáljon a két oldal között. Nem mintha enélkül ne lett volna ez már jelen. Viszont jól is járt ezzel a videóval, mert 101E feliratkozó helyett már 102E feliratkozója van.

      HUNCSA1HUNCSA13 napja
  • Lehetne nagyobb a szoveg az indexkepeken. Am jo design

    Peter SimonPeter Simon3 napja
  • Engem legfőképp ebben az egész járványban az idegesít, hogy kb leállt az egészségügyünk. Drága Édesanyám 2 hónapja vár egy egynapos műtétre. Az egyik rokonomnak magánorvoshoz kellett mennie hogy megmérjék a cukrát és beállítsák a gyógyszereit. Nemtudom ti hogy vagytok vele de engem ez eléggé zavar.

    Kevin LuczKevin Lucz3 napja
    • Nem vagy ezzel egyedül. Sokaknak elege van ebből. Vannak akik arról panaszkodnak, hogy még a háziorvosuk se hajlandó fogadni csak telefonon keresztül egyeztetnek hogy mik a tünetek. Erre mondták egyesek viccesen, hogy távgyógyítást folytatnak az orvosok.

      HUNCSA1HUNCSA13 napja
  • Akkora faszság ez az oltás ellenes megnevezés. Én akkor oltás ellen vagyok, mert józan paraszti ésszel gondolkodva nem ugrok bele egyből egy olyanba hogy beoltatom magam egy pár hónap alatt kifejlesztett vakcinával. Influenza ellen sem vagyok beoltva, de 1x voltam nagyon régen, és azóta ha érintkezek olyan emberekkel sem kaptam el tőlük. Ha valaki jól érzi magát mert egy kis placebó hatással megfűszerezve védettnek érzi magát hát hajrá. De ha én erős immunrendszerrel rendelkezem akkor mi a faszt aggódjak? Én miért nem kapok igazolást arról hogy rám nincs halálos kockázattal a korona? Ilyenkor tudom jól jön majd a megmondó ember hogy mert ne adjam át senkinek... stb stb. Képzeld b+ attól ugyan úgy hordozó lehet mindenki még ha a kurva oltással is rendelkezel, csak már nem olyan intenzív munkát jelent a szervezetednek legyőzni.

    kekduckkekduck3 napja
  • Ép ésszel kibírni? Kurva nehéz, akárhányszor vitatkoztam ilyen ismerőseimmel, nem egy ilyen van, mindig én voltam a hülye, hogy nem tolerálom mások véleményét.

    Bálint BorosBálint Boros3 napja
  • Basszus...Ne legyünk már ilyen szemetek hogy az összes összesküvés elméletest egy kalap alá vegyük...Rohadtul sok a szenny hír,és a riogatás!De aki tudja hogy HOL kell olvasni ,hol nincs cenzurazva minden azt ne idiótázzuk már le...Az a baj hogy "ti" a nagy orvos és politikus istenítők rohadtul egy kis rózsaszín buborékba éltek...És érdemes mondjuk kurvara utana nezni annak amit beszeltek,es nem nem a kamu hulye cikkekrol beszelek!Nem fogom bizonygatni a véleményem,de ha valaki az m1-en és az RTL él meg a CNN-en él az ne is szólaljon meg inkább...Cs egyet kérek tőletek:a CAB@L bukását nézzétek meg (Te is Ádám)...Na azután beszélgetünk addig meg nyeljétek amit a Tv és a naagy okos lefizetett (tisztelet a kivetelnek)orvosok mondanak!🙃 Ui.:en nem a maszkfereges dolgot vedem mert az egy baromsag...Es az oltassal kapcsolatba meg az a velemenyem hogy az se jo ha beadjak es az se ha nem,mindketto kockazatos es kesz...Jah es a cab@l bukasat CSAKIS sajat felelosegre nezze meg mindenki,helyenkent nagyon felkavaro,foleg nektek😅

    Gréta ***Gréta ***4 napja
    • Ezeket a linkeket juttassátok el ennek az idiótázó idiótának és ezekre csináljon "reakció videót". ​ mek.niif.hu/06800/06897/html/0410.htm www.bitchute.com/video/mwTUQz9Q2LZK/ www.bitchute.com/video/87f0I87z8fr7/ www.bitchute.com/video/8utaf5ThGSDA/ www.bitchute.com/video/oQby8SbtjpeN/

      József PalástiJózsef Palásti6 órája
  • Imádom mikor valamit utálsz, és akkor a legerősebb faszságokat mondod, és mondjuk azt nem veszed észre, hogy sok olyan ember van aki nem kibaszott kretén, és idióta, és csak annyit gondol, hogy nem működik, deee a legáltalánosabb hogy le se szarja, neki nem volt baja, vagy már átesett a víruson, nem érdekli. Utálom, hogy hozzá kell tennem, de ha barmit mond az ember... a lényeg, okés oltassunk stb, de ne idiótázz már mindenkit iaemretlenül, rohadt idegesítő, sok olyat ismerek aki szarik rá erre az egészre, mint minden másra is, kb hírekkel nem találkozik, irritálják a fasz plakátok, akkor mi is adna neki okot, hogy megtegye? Teljesen elzákózik az emberek nagyrésze már a hírektől is, azért szarnak rá erre is, mint minden másra is, ezt is az elmúlt 30 év politikájának, és emberek viselkedésének köszönhetjük, hogy akármit hallanak az emberek, kb ha azt írják le, hogy a víz folyik, azt se hiszik már el senkinek sehol. Szóval olyan egyszerű mindenkit leidiótázni, hogy gyíkemberekben hisznek, de ez kb a te szerény gondolkodásodról árulkodik, és a videó átgondolatlanságáról, és semmitmondásáról, mivel kb semmit nem mondtál a videóval, még véleményt se, csak egy általánis benyomást, bár ezt valószínűleg nem is tudom jobban megfogalmazni mi is a bajom ezzel a vidivel, és aokkal amiket csinálsz mostanság. Követlek az elejétől, 6 lépésről jöttem át még a legelején, de mostanság nem vagyok elégedett. Nyilván nem lehet mindenki az, és a számok tengerében könnyű elveszni, de ahogy észreveszem, ahpgy mennek fel a számok, azért mennek fel, mert a tartalom megy le, és a legnépszerűbbek a legtartalmatlanabbak. Követni foglak továbbra is, és nyilván változnak a dolgok stb... de ez már nálam sokszor az igénytelenség határát súrolja, kb mint egy unalmas vlog videót látnék Henry Ketnertől, vagy ki a rák az... Párszor hagytam csak kommentet, én is a csendes néző vagyok leginkább, és valóban akkor írnak az emberek kommentet, ha ténylegesen felbassza őket valami, vagy nem tudom. Süket fülekre fog ez is találni, kb fél éve nem írtam. Kedvencem a nagyszülős videóid, legalábbis az nagyon megmaradt, sőt inspirált is, hogy egyszer hasonlót csináljak én is a nagymamámmal, hiányzik az az ádám aki inspirál, csnehéz megfogalmazni, de ja...

    Mihály HéviziMihály Hévizi4 napja
    • Ezeket a linkeket juttassátok el ennek az idiótázó idiótának és ezekre csináljon "reakció videót". ​ mek.niif.hu/06800/06897/html/0410.htm www.bitchute.com/video/mwTUQz9Q2LZK/ www.bitchute.com/video/87f0I87z8fr7/ www.bitchute.com/video/8utaf5ThGSDA/ www.bitchute.com/video/oQby8SbtjpeN/

      József PalástiJózsef Palásti6 órája
    • Ádám a saját véleményének megfelelően készítette el a videót az ő szemlélete alapján te is az vagy. Maszkokról meg annyit, hogy volt aki arról számolt be, hogy peték voltak benne és volt akinél a petékből már kikeltek. "sofia r 2021.IV.1. Igen,mindez nagyon igaznak tűnhet egy olyannak aki felszinesen atnézi a parazitas videokat. A szövetszal nem mozog jobbra balra egyaránt mikozben felkunkorodik stb.,mint ahogy a paraziták. A parazitás videokon nem csak egy akarmilyen mozgás látható, mint ezen a videón. Szoval ez a video csak annyit mutat, hogy az illető aki készítette ezt, nem nezett alaposan a dolgok után, hanem ráfogta egy egyszerű fizikai jelenségre, sőt nincs nagy erdekeben az se,hogy informálodjon. Én biologus ismerosommel mikroszkópala tettük ezeket a maszkon lévo furcsasagokat, és igenis, mikroorganizmusok. Bárki aki egy 60x ,100x mikroszkóppal rendelkezik betudja maganak bizonyitani, persze ha akarja, ha nem akkor hát könnyebb rábólintani és azt mondani hogy:" á, csak egy szövetszál!". Maganak mindenki azt mondogat amit akar végülis." Persze ez nem minden estben igaz az ellenkezőjére is van példa. Szijártó 7 millió db FFP2 maszkot rendelt ami nem felel meg az előírásoknak olyan szinten, hogy maszknak sem lehet nevezni.

      HUNCSA1HUNCSA13 napja
  • Fhuu nem gondoltam volna hogy ezen a csatornan egy videoban ennyi hulyeseget fogok hallani!

    Oliver FazekasOliver Fazekas4 napja
    • Most már akkor azt is meg tudtad, hogy Ádám is szeret jó nagyokat hazudni csak, hogy valahogy bizonyítani tudja az elképzelését :D.

      HUNCSA1HUNCSA13 napja
    • Azt akartad mondani, hogy "annyi dolgot, amivel nem értek egyet". Az a te bajod, hogy oltásellenes lettél, és hülyeségnek tartasz mindent, ami ennek ellentmond.

      László BakkLászló Bakk3 napja
  • Legjobb kezdés a ,,Ne lacafacázzunk, áljunk neki" .

    Bálint FeketeBálint Fekete4 napja
  • "A vakcinával egyetért minden párt" kijelentésnél azért kicsit nagyobb utánajárás kellett volna Ádám. Például a dk-s ferink vagy főpolgármesterünk Facebook posztban is uszította az embereket a keleti vakcinák ellen politikai érdekek miatt. Majd őket is beoltották, de arról hallgatnak, hogy milyen oltást is kaptak... Jelenleg orosz vakcinából elég sok érkezik, és már huszonéveseket oltanak bőven, szóval van remény, kitartást mindenkinek!

    Gergő KovherGergő Kovher4 napja
  • Puzsér, Pottyondi Edina, fókuszcsoport, Magyarósi Csaba, TheVr, Orbán, Gyurgyány, Novák Hunor és sokan mások, ezek az oltás pártiak elveszik a legalapvetőbb választási szabadságodat, és úgy tesznek, mintha az oltásoknak nem lenne káros hatása és úgy tesznek mintha kizárólag az oltás okozna védettséget, nem pedig az immunrendszer. Ja és egyébként állatoknak néznek benneteket, nyájnak, nyájimmunitás, mert egy állatnak nincsenek jogai, nem dönthet az oltás lobbival szemben! És ez csak a kezdet, ha ilyen alap jogot elvehetnek és egészséges embereket károsnak titulálhatnak, akkor az összes többi alap jogodat is elvehetik. index.hu/kulfold/2021/04/08/ejeb-oltas-tagadas-buntetes/

    IgazságkeresőIgazságkereső4 napja
    • Ezeket a linkeket juttassátok el ennek az idiótázó idiótának és ezekre csináljon "reakció videót". ​ mek.niif.hu/06800/06897/html/0410.htm www.bitchute.com/video/mwTUQz9Q2LZK/ www.bitchute.com/video/87f0I87z8fr7/ www.bitchute.com/video/8utaf5ThGSDA/ www.bitchute.com/video/oQby8SbtjpeN/

      József PalástiJózsef Palásti6 órája
  • Izrael a saját gyártású vakcináját használja az embereken! Azzal én is beoltatnám magam.

    Wolfy0703Wolfy07034 napja
    • Lesz magyar gyártású vakcina is. Ahhoz mit szólsz?

      László BakkLászló Bakk3 napja
  • Nagyon szeretem a videóid, de most a felénél elpukkant az agyam.... Saját tapasztalat, közvetlen környezetemben történt esetekről mesélek Neked. Facebook nem mérgezi az agyam mert nincs, a youtube meg szinte csak a fókuszcsoportot és Zsoltit löki be millió zene mellé, ja és tv-t kb 3 éve nem nézek. Amikor a kisfiam megkapta a 6 hónapos védőoltását, akkor egy másik kisfiú a 3 hónaposat. Míg az én gyermekemnek semmi baja nincs, hála az égnek, a másik kisfiú fogyatékkal él azóta. Az oltás estéjén rosszul lett, és azót nem beszél, nem mozog normálisan és az is csoda hogy él. Tehát ne mond, hogy ilyen nincs, mert igenis van, persze én is tudom, hogy mekkora erre ma már a százalákos esély. A másik..... Szintén a saját környezetemből.... Egy házaspár felvette a kínai vakcinát, eltelt 3 hét és mindketten meghaltak covidban. Attól mert te azt látod a közvetlen környezetedben, hogy nincs is ezekkel az oltásokkal nagy baj, ne húzz zsákot az egészre. A statisztikát meg nagyjából feldughatják, a saját tapasztalataim szerint egyik sem emberbarát mellékhatásokkal jár, ha valakinek gyenge a szervezete. Oltásellenes vagyok e? Nem. Idősek gondozójaként azt gondolom, hogy igenis a tünetek enyhítése fontos. Viszont az sem tagadható, hogy igenis történik baj és ha ezeket tagadjuk, pont akkora marhák vagyunk, mint amekkorák nem szeretnénk lenni. Zárásképp.... Senkit nem szabad sem rá, sem lebeszélni semmire illetve semmiről. Ez mindenki saját döntése kell hogy legyen. Értem én, hogy mit akarsz mondani, de sem én, sem te nem vagyunk szakemberek, hogy ebben a kérdésben erkölcsileg és morálisan érdemben tudjunk véleményt nyílvánítani. Üdv: egy szoc. gondozó és ápoló

    Varga VikyVarga Viky4 napja
    • Ezeket a linkeket juttassátok el ennek az idiótázó idiótának és ezekre csináljon "reakció videót". ​ mek.niif.hu/06800/06897/html/0410.htm www.bitchute.com/video/mwTUQz9Q2LZK/ www.bitchute.com/video/87f0I87z8fr7/ www.bitchute.com/video/8utaf5ThGSDA/ www.bitchute.com/video/oQby8SbtjpeN/

      József PalástiJózsef Palásti6 órája
    • @Varga Viky "Ez a jelenlegi gyűlöletkeltés és köpködés már kritikán aluli." Hát az, de ennek is megvannak az előnyei politikai szinten. Hát mint többször is bizonyította a felolvasással is vannak gondjai :).

      HUNCSA1HUNCSA1Napja
    • @HUNCSA1 Nekem sem a közemberekkel, hanem a parlamenti pártokkal, illetve azok mondanivalójával akad problémám. :) Ez a jelenlegi gyűlöletkeltés és köpködés már kritikán aluli. Cecilía szegény pedig.... hát legalább akkor olvassa fel amit mondani akar, az csak menne neki. :)

      Varga VikyVarga VikyNapja
    • @Varga Viky "Néha már sajnálom" Fölösleges, amennyi pénzt kap a közléseiért. Lehet már annyira tudatában sincs, hogy miket olvas fel. Legalább is nekem úgy tűnik mintha nem lenne tiszta a tekintete és beszéde. " ráadásul mindenki utálja" Ez azért túlzás, vannak akik még nézik és nem utálják. A magyar nyelv előnye, hogy változatosan és akár összetett mondatokban is anyázhatunk :D és van, hogy a youtube szűrő se tudja eldönteni, hogy ez most szitkozódás volt vagy sem :). "Legyen az akármelyik oldal." Jelenleg abban a helyzetben vagyunk, hogy nincs igazán különbség az oldalak között így amivel az egyiket szidjuk az ráillik a másikra is (a Parlamentben lévő pártokra gondolok:).

      HUNCSA1HUNCSA1Napja
    • @HUNCSA1 Ezt láttam😅 Néha már sajnálom, szerintem már annyira ideges, hogy ha felvétel van bele zavarodik a mondókájába, ráadásul mindenki utálja, pont a bakijai miatt. Nem lehet egyszerű közutálat tárgyánaķ lenni és lássuk be, a magyar emberek hajlamosak válogattot anyázásra és ez még csak a finomabbik átkozódás. Én sem szeretem a kedves Cecikét, viszont nem kívánok neki semmi rosszat. Én nem politizálok, viszont véleményem bőven van róluk. Legyen az akármelyik oldal.🙂

      Varga VikyVarga VikyNapja
  • Na, majd amikor a gyíkemberek előmásznak a laposföld másik oldaláról, és az oltás által a szervezetedbe juttatott gps alapján megtalálnak, akkor ne lepődj meg! (csak ironizáltam, gondoltam azért ezt leszögezem)

    MátéMáté4 napja
  • Talán úgy lehet ezek ellen védekezni, hogy (persze tömegben) jelented az oldalt és/vagy a csoportot. Így kevesebb az esélye, hogy eljut a fogékony emberekhez. Itt jön a kérdés, hogy mi az amit jelenteni kell mi az amit nem. Mert ilyen alapon akár egy gyógynövényekkel foglalkozó csoport/oldal is eshet áldozatul ennek a szelekciónak, ha elég sok jelentés érkezik rá. Sajnos már láttam onnan megosztást ami azért elég meredek állításokkal dobálózott.

    Zsolt BajiZsolt Baji4 napja
  • Amúgy szerintem az embereknek nem az orvosokkal van a bajuk hanem a káosz okozta zavarral ,hogy nem lehet tudni ki mit akar stb.

    MC NIGHT CHANNELMC NIGHT CHANNEL4 napja
    • Az emberekkel van a baj, hogy mindenféle hülyeséget bemagyaráznak, és összesküvést sejtenek ott is, ahol nincs.

      László BakkLászló Bakk3 napja
  • az én növérem 2019 oktoberében egy ismeretlen virustól a fertözöosztályon kb 3 honapos szenvedéssel tüdögyulladást kapva iszonyatos csunya tünetekkel, csak az erös szivének köszönhetöen nem hamarabb, belehalt. Az orvosok nem tudták a kórokozót beazonositani.. ismeretlen volt számukra.. én maszk és fertötlenitö használata nélkül, csak egy alapos szapanosvizes kézmosással, a kikötözött szondáztatott borzalmas embertelen állapotban levö növérem kezét fogva ( én mindig akkor kikötöztem kezecskéjét )nem féltem a magas fertözésektöl arcocskáját simogatva közel hozzá , hogy érezze a szeretetem . Az összes tünet , amit ott akkor láttam az a C19-re utal. Én hiszem egy jól müködö természetes immunrendszernek nem kell vakcina.. egy természetes életmód egészséges táplálkozás és a betegségekhez való józan hozzáállás, boldogságérzet a járványok idején is segitség.. aki beteg az otthon marad aki egészséges az természetes körülmények között felnött felelöséggel érintkezik környezetével. A természetes immunrendszernek szüksége van fissitésre, azaz a tömegekre az emberekre . Bizonyiték , napi kb 150 emberes kapcsolatom mindig erös immunrendszert adott.. most keresnem kell a karantének idején a frissités lehetöségét.. egy év gyöngités után is egészséges vagyok az immunalapjaim következtében.. Mivel mindenki más , ezért egységes megoldás nincs+++++ a vakcina nem csoda, csak lehetöség, amit nem kötelezhetnek , mert van , akinek az 100%. halál... Aki gondolkozik , és a lehetöségek között kérdéseket tesz fel elemez , és nem egyböl mond igent mindenre , még nem idióta és agyhalott, ahogy itt a videoban elhangzik, hanem önmaga embere , aki a teremtö gyermekeként vigyáz magára , igy embertársaira is felelöséggel. Figyeljünk oda , hogy egységben , mint ember maradjunk , és arra , hogy az ilyen itélkezéseket , mint ami itt csunyán elhangzott a megosztást ne segitse , hanem szeressük egymást segitve , és maradhasunk felnött emberek teremtö kegyelmével fiatalnak öregnek bölcsnek kevésbé bölcsnek fejlödö én-ön-tentudattal...

    dudimacidudimaci4 napja
  • Azt hiszem ha nem lenne ekkora zavar az éterben akkor ezek a hangok se kapnának hangot (a spekulánsok)

    MC NIGHT CHANNELMC NIGHT CHANNEL4 napja
  • Még nem végeztem a videóval, de az össze esküvéshez tudnék ajánlani egy videót: huworld.info/flow/vide/zYeK4J2slri7gIw

    Tufnut GameplayTufnut Gameplay5 napja
  • van az úgy, hogy túl sok a "véletlen egybeesés"...most ha szkeptikus vagyok, vagy legalábbis fenntartásokkal kezelem a körülöttünk lévő cirkuszt, akkor vírustagadó, meg laposföldhívő vagyok? oké.... (és azt azért senki ne próbálja megmagyarázni, hogy fél évvel a vakcina kifejlesztése után, tudjuk annak minden hosszútávú hatását is...végülis az autóiparban sincsenek termékvisszahívások időről időre, pedig ott is minden teszten átment minden autó...ugye...ha már az autós példa előkerült)

    Nándor KruppaNándor Kruppa5 napja
    • "hogy fél évvel a vakcina kifejlesztése után, tudjuk annak minden hosszútávú hatását is." Erre az a magyarázat, hogy most egy csomó pénzt kaptak a vakcina fejlesztő cégek és ezért lehet ezeket biztonságosan használni. Ugye milyen hiteles magyarázat :D.

      HUNCSA1HUNCSA13 napja
  • ........be vagy már oltva???

    dudimacidudimaci5 napja
  • Sajnos elég sok agyhalott. Minden idiótának van már valami külön baromsága. A legutóbbit az zavarta, hogy regisztrálni kell. Bírom a másik agyfaszt, hogy bízzuk az immunrendszerünkre, nem mintha nem kapnál gyerekkorod óta vagy 10 halálos vírus ellen oltást, ami már rég ki is csinálhatott volna.

    BalázsBalázs5 napja
  • Nem ide vág reklámmal kapcsolatba kérdésem. Mindenképpen megkapod vagy ha nem ugrom át pluszba kapsz pénzt? Mindegyiket megnèzem hát ha ezzel támogatni tudlak de ha tök mindegy akkor átugornám.

    Peter NyitraiPeter Nyitrai5 napja
  • Engem az érdekelne,hogy az ilyen videókban miért nincs említés azokról az országokról ahol nincsen járvány a vakcina nélkül vagy alacsony oltottsággal?Svédország,Svájc,Ausztrália,Egyesült Államok.Sőt ha már Izrael meg lett említve akkor Új-Zéland miért nem?Ott tavaly is voltak fesztiválok,nincsen vírus,nincsen maszk és normálisan élik az életüket oltás nélkül is...Érdekes mindig azokat a példákat felhozni amik minket igazolnak.

    Kovács KristófKovács Kristóf5 napja
    • Mert akkor nem lenne hiteles a hazugsága és kénytelen lenne belátni, hogy az ő elképzelése lehet mégis csak téves részben. Engem már az is nagy zavar, hogy úgy adják elő mintha milliárdok kapták volna el és legalább a fele nem élte túl. WHO összesítést megnéztem pár napja, 3millió alatt van a halálozás globálisan.

      HUNCSA1HUNCSA13 napja
  • Nekem az egyik infótanárom ilyen. Nemrég sajnos meghalt a suli egyik rendszergazdája, közölte a drága és jó infótanár, hogy megmérgezték és/vagy megölték a kórházban.

    Bolyhos TVBolyhos TV5 napja
  • Én nem hiszek az összeesküvésekben, de amióta megkaptam a kínai oltást azóta felismer a huawei telefonom mint külső eszközt... :) ;)

    Peter PeterPeter Peter5 napja
  • Végre a lényeg! :-D Ne mondd, hogy "kezdjük el", mert ez már Gregnél is egy átvett frázis volt. Tévében is évek, talán évtizedek óta mondják emberek, hogy "máris kezdünk", csak ott általában behánynak még egy undorító reklámblokkot. De ti minek? Minek? Ha felütést akartok, csináljatok egy felvezető dumát vagy jelenetet valami frappppírozott véggel.

    polluxpollux5 napja
  • A netflixen már nincs fent az a film. Pedig megnéztem volna.

    Krisztina JanniKrisztina Janni5 napja
  • Ajjajj.Én nem vagyok semmi ellenes, de te nem sokat tudsz a vírusokról. A vírusnak nincs célja, hogy ne fertőzzön túl mert akkor kipusztul. A vírusok élettelen rendszerek, amik a testben aktiválódnak.

    István SzántaiIstván Szántai5 napja
    • Ezeket a linkeket juttassátok el ennek az idiótázó idiótának és ezekre csináljon "reakció videót". ​ mek.niif.hu/06800/06897/html/0410.htm www.bitchute.com/video/mwTUQz9Q2LZK/ www.bitchute.com/video/87f0I87z8fr7/ www.bitchute.com/video/8utaf5ThGSDA/ www.bitchute.com/video/oQby8SbtjpeN/

      József PalástiJózsef Palásti6 órája
    • Sőt, magasabb rendű életformák is simán képesek túlszaporodni, hogy felemésszék a túlélésükhöz szükséges összes erőforrást.

      László BakkLászló Bakk3 napja
  • Ajanlanám az esszenciát a csoportunkat: mi küzdünk a butaság ellen. Jartunk nezőként a bíróságon egy oltasellenes szülők perébe Chemtrail rajongói csoport

    seggedbe lófaszseggedbe lófasz6 napja
  • Megnyugtatlak, Ádám, minden ember ilyen, és ugyanabban a helyzetben te is ugyanúgy oltástagadó lennél. Én is. Mi mindannyian. Azzal van a gond, hogy a konteósok semmivel sem okosabbak, vagy hülyébbek, ugyanolyan átlagemberek mint mi, csak őket beszippantotta egy számukra hihetőnek tűnő, és őket igazoló elmélet. Se nem idióták, se nem agyhalottak. Bárcsak ilyen egyszerű volna. Annyi áltudományos szarral vagyunk mi is nap mint nap megvezetve, úgy, hogy nem is tudunk róla. És sem tudom megmondani, hogy mi igaz, mi nem. Az orvosok sem. Bill Gates sem. A gazdag milliárdosok sem. Kinek higgy, kinek ne? Érdekekről és ellenérdekekről szól minden, mindenki azt nyomja, ami neki hozza a hatalmat, pénzt, hírnevet. De már az is lehet, hogy nem is, és ez is csak egy összeesküvés elmélet. Üdv a 21. században, ahol mindenki mindent tud, de közben senki semmit. A században, ahol egy tudományos(nak tűnő) tény nem megkülönböztethető egy összeesküvés elmélettől.

    ZsoltZsolt6 napja
    • Ezeket a linkeket juttassátok el ennek az idiótázó idiótának és ezekre csináljon "reakció videót". ​ mek.niif.hu/06800/06897/html/0410.htm www.bitchute.com/video/mwTUQz9Q2LZK/ www.bitchute.com/video/87f0I87z8fr7/ www.bitchute.com/video/8utaf5ThGSDA/ www.bitchute.com/video/oQby8SbtjpeN/

      József PalástiJózsef Palásti6 órája
  • Járványtanban kiemelik,hogy a vakcina megelőzésre való,s járvány kellős közepén oltani az adott vírusra fejlesztett oltással, mutációkat hozz létre,ártalmasabb. (Immunológia.) Élő korcsoportokra bontott -csúnyán hangzó-,de emberkísérlet folyik világszerte,mert sürgősségi vakcinákról van szó.Pl. a Pfizer megfigyelései fázisai befejezettnek majd 2023-ban tekintendők. (Tény.Lásd Pfizer.) Karikó Katalin bevallása szerint semmiféle formában nem kaptak Sars-Cov2 coronavírus Koch-féle posztulátumot,így nem tartalmazza/hatja a Covid19 megbetegedését okozó tüskefehérjét!Mi van benne?Nem tudni hivatalosan.Egy digitális szekvencia alapján állították elő,amit emailen küldtek Kínából. (Saját maga állította egy tv interjúban.) Magyarországon nem bevett gyakorlat az oltáskárosodásokat lejelenteni,nincs hiteles statisztika(elenyésző). Ebből fakadóan érdemes elgondolkodni a miérteken.Mi okozza a gyerekek -hogy' a leggyakoribb eseteket említsem- ekcémáját/asztmáját/allergiáját/1es típusú cukorbetegségét? Miért lesznek két hetente náthás,lázas tüneteik,s otthon lábadoznak kimaradva az oviból?Az orvosaik nem tudják konzekvensen megmondani mitől s hogyan alakultak ki a betegségeik.-"Így erősödik az immunrendszerük"-érkezik rá az adekvát,dogmatikus válasz. Vessük fel logikai hipotézisként,hogy a mai konvencionális orvostudomány a gyógyszereikkel/oltásaikkal/kezelési módszereikkel,eszközeikkel minden esetben a javunkat szolgàlják-e (természetesen számos esetben igen, így van)?! Avagy elképzelhetőnek tartanánk-e azt-pl. az oltásokra vetítve-az elölt v. élő kórokozókkal/toxinokkal/adjuvánsaikkal stb. generációkon át terhelt (genetikájú) szervezetekben krónikus,degeneratív elváltozásokat hozhatnak létre?!...Már,ha a hibásat tovább tudja adni az illető,s nem lett meddő... Krónikus betegségeink eredetére,ha választ nem is kapunk kézhez,de legalább gazdagodunk élethosszig szedendő,kórstabilizáló gyógyszerekkel. A fentebbi többgenerációs vizsgálati protokoll hiányzik most a covid vakcináknál... Ámde "láthatnánk",évtizedek óta nem tudunk(/akarunk?)kijönni a gyógyszeripar bűvöletéből.A bajok csak sokasodnak,lásd gyenge immunrendszer,covid.Plusz a mentàlis (és testi)gyilkos,a Félelem perspektíva...Az ember ezek szerint a vicc kedvéért, nemcsak "eredendően bűnös",hanem "eredendően betegségekre van predesztinàlva"?! Pf.-Bi/Mod.nem tartalmaz génmódosító eljárást? Ennek ellenkezőjéről tartott előadást kb.3 éve a TEDx konferencián Tal Zaks a ModeRNA ex főmuftija... P/Mod lebomlik,kiürül?Lásd fluoreszcencia vizsgálatok s a spéci új reptéri kapuk.. Tudom,konteó.....

    Andrásné SzabóAndrásné Szabó6 napja
  • Az autizmussal kapcsolatban nincs igazad azt kell hogy mondjam. A hugom is oltas miatt lett autista

    BanKatNextTimeBanKatNextTime6 napja
    • Azt mondod, a húgod. Akkor szüleid idősebbek voltak, amikor született. Amikor a nő elmúlt harminc, elég nagy a veszélye a mindenféle genetikai rendellenességeknek. 40 felett meg pláne. Ha a nők 20 évesen kezdenék a szülést, hatványozottan kevesebb genetikai defektus lenne.

      László BakkLászló Bakk3 napja
    • 🤣🤣🤣 És melyik oltástól? Mindenki más is az lett tőle, aki megkapta? Netán..a húgodnak volt saját élete, saját szervezete és genetikája, mellesleg pedig érték egyéb behatások is a vakcinán kívül, amik befolyásolhatták? Vagy miért kell laikusként hülyeséget beszelni, hogy amiről 0 bizonyítékod van?

      Bbi12Bbi124 napja
  • Golenya Ágnesről egy videót megnéznék, anyum rá van függve 😔

    Tibor BartalisTibor Bartalis6 napja
  • mintha az ország fele a középkorban élne. Deviáns lobbi, az új oltás, biztos a sátán műve. Mi lesz még itt? elégetjük az orvosokat boszorkányt kiabálva és betiltjuk az olvasást???

    Szamóca KeserűSzamóca Keserű6 napja
  • Milyen kár, hogy azokon az embereken még ezek a teljesen épeszű érvek sem változtatnak semmit. Csak így tovább.

    Máté KomróczkiMáté Komróczki6 napja
    • @HUNCSA1 Félreértés ne essék, én Ádámmal értek egyet, és az ő érveire mondtam, hogy észszerűek.

      Máté KomróczkiMáté Komróczki2 napja
    • @Máté Komróczki Ebbe a videóba leginkább hazudozások vannak mivel Ádám csak így tudta bizonyítani az elgondolását.

      HUNCSA1HUNCSA13 napja
    • @HUNCSA1 Mire gondolsz? Én erre a videóra és az itt elhangzott érvekre gondoltam.

      Máté KomróczkiMáté Komróczki3 napja
    • Te melyik videót nézted :D?

      HUNCSA1HUNCSA13 napja
  • A legviccesebb, hogy olyanok ágálnak az oltás ellen leginkább, akik közben dohányoznak, mindent szart megesznek válogatás nélkül, de hát a vakcina... na aaaz aztán megöl... =D

    Sándor MnagySándor Mnagy6 napja
  • Egyébként minél jobban unatkoznak az emberek annál több összeesküvés elmélet lesz. Aztán ha elkapják a vírust jön a sírás

    Kitti PappKitti Papp6 napja
  • A posztmodern kor vallása a konteó.

    Fakenuba FuramukiFakenuba Furamuki6 napja
  • Azert ez mar-mar szakember fetisizmus, amit kepviselsz. Ha egy szakember nem tudja kozerthetoen elmagyarazni, amit csinal es, hogy miert van arra szukseg, akkor ott szerintem jogos a ketelkedes. De sajnos ez a virus kerdes, annyira polarizalva lett, hogy eselytelen barmilyen erdemi vita, megint a legextremebb velemenyek a lehangosabbak: Vagy minden vakcina jo (teszteles, vagy erdemi vizsgalatok nelkul is akar), vagy minden vakcina rossz (mert chipet raknak beled, vagy ki tudja milyen marhasagok vannak meg). Talan ha felnott modjara kezeltek volna a vezetok az embereket es nyilt, reszletes tajekoztatassal ismertetnek a kockazatokat (a virus es a vakcina kockazatait is), akkor nem lett volna ebbol a kerdesbol is kvazi hitvita.

    Attila RépásiAttila Répási6 napja
    • Viszont akkor még kevesebben tartanának igényt a vakcinára az meg nem szolgálja a politikát se a bizniszt.

      HUNCSA1HUNCSA13 napja
  • Kellemes szép napot! Kicsit hozzá kell szóljak, ne haragudj. Próbálsz olyat megmagyarázni amiről nem biztos hogy tudsz eleget. Nem jártál utána, csak amit hallottál a világból. A világ káosznak tűnik, valójában tökéletesen működő szervezet. Nem szeretnék róla beszélni, csak ha személyesen eljössz hozzám. Amit ha jól sejtek, soha nem történik meg. Nem miattam. A világ más mint aminek látod. De annak örülök, hogy Te ebben a világban pozitívan állsz a dolgokhoz, és pozitívat teszel hozzá. Végig nézve ezt videódat jobb ha nem találkozunk, mert lehet olyat mondanék számodra amin csak röhögnél, vagy megbotránkoznál. Maradok ezentúl inkább csendes néződ, néha-néha mikor kint nagyon szakad az eső. Mesterem mondása: Ne mond meg milyen legyen a másik, hanem mutass példát! Úgyhogy nem is szólok be többet, csak példát mutatok és kussolok. További sok erőt és egészséget kívánok munkádhoz, és sok feliratkozót videóidhoz. Kellemes, nyugodt napot adjon neked Tenet! Ha egyáltalán tudod ki ő. :-) Bár csináltak a nevén egy filmet nehogy tudj róla bármit is.

    János FindtJános Findt6 napja
  • A rengeteg idióta nem érti, hogy az oltástól kapja meg a betegséget, ebben a kínai oltásban koronavírus van! Ezért van az, hogy az első két hullámban üresen kongtak a kovid helyek, most meg tele van beteggel. index.hu/belfold/2021/04/06/volt-oltasa-megis-elkapta-a-koronavirust-nemeth-kristof/

    IgazságkeresőIgazságkereső6 napja
    • Ööö akkor én hogy vagyok koronás mikor az oltás közelében sem jártam? Amúgy tudtommal bármelyik oltás után megfertőződhetsz csak kevesebb eséllyel lesz maradandó szövődményed és enyhébb lefolyasú is elméletileg a betegség. Na, meg elvileg nem azonnal alakul ki az a bizonyos kis védettség hanem a második beadott oltás után 4-6 héttel. Szóval engem nem igazán győztél meg...

      Bettina Boros MajorBettina Boros Major6 napja
    • Aha. Persze.

      Árpád HeizerÁrpád Heizer6 napja
  • Sajnos édesapám chemtrail hívő, és keményen oltásellenes és egyszer megemlítettem neki, hogy elgondolkoztam az oltáson, és hihetetlen agressziót váltott ki belőle ez az egész. Amit nem értek, hogy mamáék be vannak oltva (mindketten 70 év felettiek) és az teljesen rendben van, de én 23 évesen ne is merjek erre gondolni. Szerencsére nem vírus tagadó, csak ez nem értem, hogy jött össze. A megoldás, nem beszélek vele erről.

    Catelya KitsuneCatelya Kitsune6 napja
  • az biztos hogy nem ok nélkül csinálnának ilyet, mivel túl sokan vannak a Földön, ezt valahogy orvosolni kell

    karoly mecskaroly mecs6 napja
    • Hát persze... És ez a leghatékonyabb eljárás mi? Csak akkora balfaszok Ezek, hogy nem az ivóvízbázisokat támadják valami fasza kis antraxal, hanem kifejlesztenek egy olyan vírust, aminek a halálozási hatékonysága nagyságrendekkel rosszabb mint a fent említett baktérium. Ez ám a terv! Meg micsoda titoktartás és konspiráció övezi! Még a műkörmös Mici is rájött!

      Árpád HeizerÁrpád Heizer6 napja
  • Palik azt mondaná: Indítsátok mááár el... :D

    Tamás FarkasTamás Farkas6 napja
  • Mit gondolsz, ha a környezetében van ilyen személy, annak segítség kell vagy ez megmarad ártalmatlan szinten. Konkrétan a kollégám durván és idegesítően próbál meggyőzni a kemtréltől a lapos földig, mindennel. Amúgy kedvelem, de okozhat nála komoly gondot, hogy lehet segíteni? Az ész érvek vagy vita felejtős, rosszabb lesz tőle.

    Gergely VargaGergely Varga6 napja
  • Na ha új kamerát látunk a kezedben akkor tudjuk miből van 😒 Csalódtam benned hogy te is a gyíkok rabszolgája lettél!!!4!!!444

    Lajos BerencsiLajos Berencsi6 napja
    • LOL

      HUNCSA1HUNCSA13 napja
  • Attól hogy nem oltatod be magad, azért nem vagy egyenlő a sok agyhalottal és nem vagy az orvosok ellen sem. Ez általánosítás és árok ásás.. Csak. Kösz, de kösz nem.

    senki Alfonzsenki Alfonz6 napja
    • @senki Alfonz Nem tudom ez a suttyó miből gondolja, hogy amúgy barátság szintjén szóba állnál vele :D.

      HUNCSA1HUNCSA13 napja
    • @László Bakk tanult barátom ismét megcsillogtatta bámulatosan briliáns elméje eme rebekbeszabott sziporkázó lingvisztikai képességét...

      senki Alfonzsenki Alfonz3 napja
    • De, agyhalott vagy. Ha ismerősöm lennél, már nem lennél az.

      László BakkLászló Bakk3 napja
  • Úgy áll össze, hogy Rotsild azt mondta " adjátok nekem a pénz gyartasanak jogát és tőlem akárki is uralkodhat" Megkapta. Övé a világ összes nemzeti pénz gyartasanak a joga.... Ezért csak bábok a politikusok.. Övé a komplett világ.. Tokkal vonóval... Őt azonban nem lehet levaltani...

    senki Alfonzsenki Alfonz6 napja
    • @Árpád Heizer hát a család elég ideje él.. És még fog is élni

      senki Alfonzsenki Alfonz6 napja
    • És öröké él?

      Árpád HeizerÁrpád Heizer6 napja
  • Gec. Azthittem szétfognak szedni a kommentszekcióban :D denem

    Darth VaderDarth Vader6 napja
  • És mi van ha tényleg lapos, és a gyík emberek irányítanak??? Egyébként ez már nem a 3. Hullám, hanem ez már egy új vírus első hulláma. Mutalodott... Új vakcina kell... Ezzel akarják hervasztani a kozeposztalyt 2035 ig...

    senki Alfonzsenki Alfonz6 napja
    • @László Bakk hát itt egy bámulatosan briliáns elme megjegyzésnének lehettünk szemtanui...

      senki Alfonzsenki Alfonz3 napja
    • Bámulatosan primitív világnézeted van.

      László BakkLászló Bakk3 napja
  • Baráth Csaba nemrég még harcos ateista volt XD

    Gergely SzilágyiGergely Szilágyi6 napja
  • Fszom duzzad, benne gci, Meglocsolhatlak-e Teki? ♥ Áldott húsvétot!

    Zsolt DienesZsolt Dienes6 napja
  • Igazabol minden a soros es Kalapur01 muve

    Beke ZsoltBeke Zsolt7 napja
  • Egyik rokonom nem oltatja be magát, mert a postás és a kisboltos szerint nem kell...

    MrHalilalipapiMrHalilalipapi7 napja
  • Amúgy az oltásellenesek kb nálam egyenértékű azokkal a fanatikus bolondokkal akik laposföldhívők, gyíkemberhívők, melegek "gyógyításában" hisznek.

    valent16n1valent16n17 napja
  • Sajnos rengetegen vannak akik nagyon nem értenek semmit. Egy héten belül 2 rokonom halt meg a covid miatt. Én meg babát várok és van egy 2 éves kislányom. Arra készülök hogy beoltassam magam (csak ugye előbb orvosi konzultáció) és az egyik oltás ellenes rokonom mikor azt kellett volna beismernie hogy nem ártana ha beoltatnám magam (orvosi vizsgálatok/szülés ...stb) akkor inkább nem írt vissza. Az az igazság hogy jobban félek attól hogy meghalok a legyengült szervezetemmel a vírus miatt, mint az oltástól.

    Rosier szRosier sz7 napja
    • MINDEN oltás jobb, mint a vírus.

      László BakkLászló Bakk3 napja
  • Kedves Ádám ezzel a videóval most rendesen befürödtél :D Úgy látom Franciaország, Olaszország és Németország is leállította az oltásokat az AstraZeneca-val. Mert meghaltak páran, vérrög és trombózis miatt, ez friss! Ez is konteó volt korábban ! :D De mi vagyunk a hülyék. 2009-es Pfizer botrányt ne feledje senki! Csak emlékeztető képpen! Egyébként Ádám, köszönöm, hogy bevállalod helyettem a kísérleti nyuszi szerepet és bízol bárkiben helyettem is!

    Gera KittaGera Kitta7 napja
    • @Nusi Dömötör "MINDENHOL leterheli az egészségügyet" Már megint egy hazugság. Az 50%-os terheltségi szint nem az. Ezek szerint az országokra bontott adatokat se tudtad értelmezni :D. " Senki nem mondta, hogy a magyar egészségügy a topon van, de nem ilyen extrém túlterhelésre lett kitalálva." Jóval vírus előtt se tudta kiszolgálni a betegeket normálisan ugyan úgy akadozott és csúszások voltak. Szakadj már meg a tájékozódásba :). "Amúgy köszi, rendszeresen gyakorlom a matekot" Nem látszik.

      HUNCSA1HUNCSA15 napja
    • @HUNCSA1 "Elképesztő, hogy már az elején hazudsz". LOL :D MINDENHOL leterheli az egészségügyet, nem csak nálunk. Senki nem mondta, hogy a magyar egészségügy a topon van, de nem ilyen extrém túlterhelésre lett kitalálva. Sem ez, sem másik. Amúgy köszi, rendszeresen gyakorlom a matekot, emelt érettségire készítek belőle gyerekeket ;)

      Nusi DömötörNusi Dömötör5 napja
    • @Gera Kitta Sajnálom, hogy adatok és érvek helyett csak röhögős szmájlira futotta. Bírom, amikor a kamionosok, asztalosok, műkörmösök röhögnek körbe és hülyéznek le orvosokat, kutatókat. Egyébként vicces, hogy pont azok mesélnek félelemről, akik rettegnek egy védőoltástól, rettegnek a maszkokban lévő "férgektől", rettegnek attól, hogy bechipelik őket, rettegnek az 5G-től és még sorolhatnám.

      Nusi DömötörNusi Dömötör5 napja
    • @Nusi Dömötör "Hogy olyan arányban okoz életveszélyes állapotot, hogy leterheli az egészségügyet." Hány ezer ember hiányzik az eü.-ből? Elképesztő, hogy már az elején hazudsz. 6000 lélegeztetőre van elég szakember. Hány lélegeztető van összesen? Gyakorold csak a matekot. Nem kellett volna leépíteni az egészségügyet se. Ez itteni hozzászólás "pont pontpont 2021.IV.5. Én regisztráltam az oltásra kedden meg is kapom.. de én elkezdtem félni már pedig azért mert a kozvetlen kornyezetemben legalább 10 ember halt meg az oltás után.. és kb 2 emberről hallottam aki a covidba halt bele.. nem tudom mit tegyek.. eddig teljes mertekben be akartam oltani magam de most nagyon elbizonytalanodtam." Ez matematikailag jó arány? Hány vizsgálatot is halasztottak el 2020 óta, mert csak a covid számít? Emiatt hány embernek romlott az egészségügyi állapota? Hányan halhattak meg emiatt, mert most az orvosk egy része kerüli a munkát. Nincs mindenki befogva covid ellen. Ez szintén tanulságos " 2021.III.11. A családomban 2 fő is az! Akkor mesélek! tüneteket mutattak, elküldték Őket tesztre ( én vittem el Őket!) Debreceni Covid hipper, szuper, teszt bázisra (nem részletezem, menj el a debreceni - be ,- hez, nézd meg személyesen, úgy se hinnéd el, ha leírnám azokat az embertelen körülményeket! Ha sikerül azért alább küldök egy fotót. Legyen elég annyi, h kb.2 óra hosszat álltunk kint az Isten ege alatt sorban az isten háta mögötti leszuttyant csupasz telek végében!) Na szóval, pozitívak lettek, én negatív! Mondom mi a javasolt gyógymód: Eriggy haza, hót betegen,lázasan, ahogy tudsz zárkózz be 10 napra, karantén! 10 nap múlva, kontroll teszt nélkül mehetsz dolgodra! Megkérdeztem, gyógyszer vagy valami? Ááááá nem kell, meggyógyulnak maguktól! Még egy szem C vitamint se adtak! Hála Istennek és nem az orvos tudománynak, úgy néz ki, enyhébb volt az egész mint egy sima klasszikus influenza! Gondolom nem volt, van ez másképp a több 100 000 gyógyulttal sem! Most már kezd el roppant módon törni a kis ostoba agyadat, hogy ha ennyi az egész és ennyi a gyógymód több 100 000 estben, Világszerte pedig több millió esetben, akkor mire is oltanak be!? Ja, nézz csak utána, hogy a csepeli kórház sebész főorvosa, 69 évesen, miután beoltották a pfaizerrel......Isten nyugosztalja! Keresd meg a lánya, mit írt ki a fb. oldalán! Na még egyszer, h hát ha Te is felfogod! GONDolkozni szabad, még ha GOND is! Áldás, Békesség Szeretet! ( Bocs! Nem lehet képet csatolni ide! Nézd meg Google mapson, műhold nézetben, Debrecen, Sámsoni út 145.)" "Az pedig, hogy valami az oltás UTÁN történik, nem jelenti azt, hogy az oltás MIATT történt." Az ami a covid UTÁN TÖRTÉNIK nem jelenti azt, hogy az a COVID MIATT VAN. "statisztikailag nem rúgnak labdába az oltások pozitív hatásával szemben." Milyen érdekes akik emiatt vesztették el szeretteiket nem így vélekednek. Ennyit rólad. "voltak ilyen esetek" voltak és vannak, semmi feltételes mód max neked hazudós. itt is elkezdhetsz matekozni :) www.worldometers.info/coronavirus/ Ezt követően nézz utána annak is hogy hol milyen intézkedéseket vezettek be. Nagyon gyenge próbálkozás volt részedről :).

      HUNCSA1HUNCSA15 napja
    • @Nusi Dömötör Jahát a vírussal is ez a helyzet :D 7,6 milliárd emberre jut 3 millió halott. KB a 0,03% :D Mégis féltek tőle :D Most nagyából azonosak lehetnek a Vakcina által meghaltak aránya is a beoltottakhoz képest :D Most már nem csak a koronától kell félnetek hanem a vakcinától :D a végén nem fogjátok tudni melyiktől féljetek :D Már a félelem fogja összeroppantani az embert! :D

      Gera KittaGera Kitta6 napja
  • Én regisztráltam az oltásra keddwn meg is kapom.. de én elkezdtem félni mármpedig azér mert a kozvetlen kornyezetemben legalább 10 ember halt meg az oltás után.. és kb 2 emberről hallottam aki a covidba halt bele.. nemtudom mit tegyek.. eddig teljes mertekben be akartam oltani magam de most nagyon elbizonytalanodtam.. 2. Ugye ez a virus mutálodik.. angliába az oltások után elindult egy új "mutáns" vírus ami lehet h az oltások miatt alakulhatott ki mi lesz ha mindenkot beoltanak es ezér ez a virus ugy mutálodik h tényleg egy halálos vírus lesz belőle.. nemtudom mit higgyek

    pont pontpontpont pontpont7 napja
    • Minden rendben ment? Nem volt gond?

      HUNCSA1HUNCSA16 napja
    • Ha olyan oltópontra mész, ahol nagy a zsúfoltság, simán elkaphatod. Meg az első oltás után felelőtlenebbek az emberek, nem tartják a távolságot, nem hordják a maszkot stb., pedig 7-30 nap kell ahhoz, hogy kialakuljon valamilyen védelem, oltástól függően. Arról nem is beszélve, hogy csak a második oltással érik el a max, hatékonyságukat.

      Árpád HeizerÁrpád Heizer6 napja
    • Hát a helyedben én is elbizonytalanodnék. Annyit tudok javasolni, hogy akkor azokat a vakcinákat vedd számításba amelyekről nincs ilyen ismereted vagyis nem hallottál róla ilyen eseteket. Utána is tudsz nézni ezeknek, hogy mennyire kockázatosak vagy sem. Sok helyen írják le youtube-on mások a tapasztalatokat és mikről értesültek. Amit Angliában azonosítottak mutációt az Afrikából jutott be hozzájuk, amit később az angolok hordtak szét Európában. Ennyit a szigorról amit a TV-ben mondanak.

      HUNCSA1HUNCSA16 napja
    • Jóval az oltások előtt kezdett mutálódni. B117: "November 2020 from a sample taken in September"

      ZoltanZoltan7 napja
  • Én gyerekkoromban meg kaptam az összes védőoltást. Nem vagyok oltásellenes. Nagy mamám már felvette a védőoltást. De én egyenlőre nem szeretném. Ezzel mi a baj? Miért kell ezért engem idiótának tartani? És hogy miért nem hisznek az emberek az orvosoknak kutatóknak? Hát a kegyetlenül elbaszot kommunikációs véget. Mikor felbukkant ez a vírus totál mást kommunikáltak. Hogy nem kell félni nem lesz semmi ebből. Aztán hirtelen váltottak és mást mondtak. És még most is sokszor egymásnak ellent mondanak.

    Tivadar JanuskoTivadar Janusko7 napja
    • Emlékeim szerint úgy kommunikálták, úgy jöttek az első hírek hogy lezárták Vuhant. Nem pedig úgy, hogy nem kell félni nem lesz ebből semmi. De ilyen alapon soha semmilyen gyógyszert ne vegyél be, mert homeopátiás körökben pl biztos hogy méregnek fogják tartani amit készülsz beszedni, tehát ellentétes komunikáció van.

      Ádám ZsolczaiÁdám Zsolczai6 napja
    • Egyszerűbb ennek nevezni mindegyiket egyéb más jelzővel mint, hogy elgondolkodni és ténylegesen utána nézni a dolgoknak. Mint ahogy most Ádámnál is tapasztaltad egyáltalán nem akart utána nézni a dolgoknak még a végén meg kellett volna dolgoznia ezért a videóért és kénytelen lett volna egy hosszabb videót közzé tenni. Szerintem rohadtul nem érdekli a másik oldal, mert már meg van a véleménye és ehhez keresett olyan rétegeket amelyekkel ezt megerősítheti. Most jut eszembe mikor Paul streetről készített videót azt is gyorsan összecsapta.

      HUNCSA1HUNCSA16 napja
  • Egyetértesz azzal, hogy kötelező egy oltás? Ezt jól lenne tudni rólad. Mert ha egy darab kötelező oltással is eggyet értesz, akkor az azt jelenti, hogy valójában demokrácia, alapvető szabadság, alapvető választási szabadság ellenes vagy! Nem beszélve a rendkívül mély ostobaságról, ami abból látszik, hogy valaki át adja a gyerekét a híresen hazug gyógyszer lobbi kezébe. A kötelező oltás témából látszik, hogy valójában ki hova tartozik.

    IgazságkeresőIgazságkereső7 napja
  • A Magyar Jeti részekről van szándékodban videot csinálni? Hatalmas hiánypótló szerintem amit bemutatnak, arról nem is beszélve, hogy tökéletes szívlövés a Prosti Srácoknak. Vicces lenne nézni, ahogy gúvadt szemekkel, habzó szájjal, pöszén tagadják a tényeket :D Rájöttem, Prostiék nem beszédhibásak, csak addig sem hajlandók kihúzni a Felcsúti Demens hátsójából a nyelvüket amíg beszélnek.

    Most Full_Adj_MegMost Full_Adj_Meg7 napja
  • Sajnos drága nevelő apám rendszeresen veszekedik velem hogy az 5G miatt lesznek betegek az emberek és hogy ez egy nép írtás (nekünk is 5Gnk van de ugyan úgy használja) Véleményem szerint a legjobb módszer rájuk hagyni a dolgot úgy se tudom meggyőzni mert én fiatal taknyos vagyok mit tudnék én.

    Zoé BaróthyZoé Baróthy7 napja
    • @Zoé Baróthy Na jó azért így egy kicsit vicces :D.

      HUNCSA1HUNCSA16 napja
    • @HUNCSA1 Ezek sose zavarták őt egy percre se 🥴

      Zoé BaróthyZoé Baróthy6 napja
    • @Zoé Baróthy Na jó egész nap ezt hallgatni az nekem is sok lenne. Nagyon leragadt egy dolognál. A műanyaggal szennyezett vizekről nem is hallott vagy, hogy mennyi mérgező anyag lett már felhalmozva vagy mennyi mérgező anyagot engednek bele a vizekbe? Gyárilag koptatott farmerokat előállító cégek is sok mérgező anyagot folyatnak a vizekbe. Az atomhulladék sem zavarja? És még lehetne sorolni, sajnos. Érdekes, hogy az 5G ennyire felkeltette az érdeklődését és a többi nem zavarja ennyire.

      HUNCSA1HUNCSA16 napja
    • Meg nevelő apum arról magyaráz hogy direkt megbetegítenek vele hogy költsél gyógyszere és hogy kína áll az egész mögött 🥴

      Zoé BaróthyZoé Baróthy6 napja
    • @HUNCSA1 hidd el vannak károsabb dolgok annál a probléma itt az hogy nonstop ezt hallgatom hogy káros annak ellenére hogy gondnélkül használja és nem zavarja. Ez olyan mint amikor a cigizés káros hatásairól beszél folyton egy olyan ember aki dohányzik. 🤷‍♀️

      Zoé BaróthyZoé Baróthy6 napja
  • Vannak emberek, akik azt mondják, hogy "majd ha lesz rendes, megbízható oltás akkor majd beadatom". Ez pontosan mit jelent? Minek kéne történnie ahhoz, hogy egy vakcinára azt mondják, hogy "hmm, igen ez már beadatom." Ez is csak oltásellenesség extra lépésekkel.

    Tibor T.Tibor T.7 napja
  • Basszus nekem a saját anyám hiszi el ezeket a hülyeségeket és, sehogy sem lehet rá hatni. Borzasztó érzés így egy házban élni vele. Köszi a videót!

    Flóra KovácsFlóra Kovács7 napja
  • Sajnos vannak az én környezetemben is ilyenek, majd megmutatom nekik ezt a videót

    - ColiBen -- ColiBen -7 napja
  • Mielőtt hozzászólnál szólok nem vagyok orvos csak érdeklődöm és olvasok a témában (A második pont lehet érdekesebb).Fontos szemügyre venni, hogy mind a vírusoknak maguknak mind belőlük vagy épp közvetett belőlük, esetlegesen egy másik alfajból származó vírusból mint például a smallpox nál amire a cowpox ot használtak a védőoltásokban mivel a smallpox eséllyel halálos míg a cowpox enyhe lefolyású. Számítási alapon voltak tesztek mely szerint ha valaki smallpox al lett megfertőzve az esetek többségében valamilyen erős tünettel járt ami az esetek 80% ának tekinthető kerekítve körülbellül és legjobb esetben 0,5% halálos kimenetelű. Ez történt a vakcinázás előtt évszázadokon keresztül miközben megfertőzött gyerekek kaphattak különböző bénulásokat vagy éppen agyi "alulműködést" amit akár autizmusnak is lehet nevezni. Ezt követően a világon először Edward Jenner nek sikerült olyan "vakcinát" létrehozni ami védettséget biztosít a veszélyesebb smallpox ellen abszolút csoda a 19.század hajnalán. Viszont nem volt bőkezű a fogadtatása, különböző álhírek nevezzük összeesküvés elméleteknek őket jelentek meg, mint például: Meggyógyít viszont tehénné vagy a szerűvé fogsz változni. Amire itt a karikatúra is : en.wikipedia.org/wiki/Cowpox#/media/File:The_cow_pock.jpg Illetev Ahonnan ez az információ egy része származik ajánlom mindenkinek esetleg hátha meg tudsz vele valakit győzni plusz a karikatúrával értsd akkor is voltak más emberek huworld.info/flow/vide/3qeNrK-Oq5azoog Lehet kicsit össze vissza katyvasz lett a kommentem de azért remélem érthető :)

    Studio HaJiZu & YuuriStudio HaJiZu & Yuuri7 napja
  • Információja nagyon keveseknek van, mégis milyen buzgón szólítanak fel egyesek engedelmességre másokat. Az pedig hogy "mert hülye vagy" ahogy mondtad, nos az nem érv! A legtöbb embernek csupán arról van információja, amit neki mondanak. Amit közölnek vele. Józan eszű ember, aki látja a politikai játszmát. Az nem szalad be tátott szájjal a .... erdőbe.

    Dwayne HicksDwayne Hicks7 napja
    • Ezeket a linkeket juttassátok el ennek az idiótázó idiótának és ezekre csináljon "reakció videót". ​ mek.niif.hu/06800/06897/html/0410.htm www.bitchute.com/video/mwTUQz9Q2LZK/ www.bitchute.com/video/87f0I87z8fr7/ www.bitchute.com/video/8utaf5ThGSDA/ www.bitchute.com/video/oQby8SbtjpeN/

      Patkai LászlóPatkai László6 órája
  • Kicsit korábban is jöhetett volna ez a videó, szerintem a nézők között is akad bőven aki eddig ellene volt, nem feltétlen azért mert idióta, hanem azért mert ekkora dezinformáció zajlik folyamatosan. És hogy miért? Egyszerű, sokkal izgalmasabb az összeesküvés elmélet,mint a valóság...

    Zsolt NagyZsolt Nagy8 napja
  • Azért azon érdemes lenne elgondolkodnod, ha bármikor bármivel kapcsolatban felmerülne egy számodra összeesküvés elmélet, azt beismerné-e bármilyen felső vezetés a világon? 9/11-et beismerte az usa?nem. Holott már számos bizonyíték van rá...

    Miklósi TomiMiklósi Tomi8 napja
    • @Miklósi Tomi "lassan már emberi jogok sem lesznek." Lehet már nincs is csak még nem vettük észre.

      HUNCSA1HUNCSA16 napja
    • @HUNCSA1 undorító világban élünk, se demokrácia, se szabad vélemény nyilvánítás, lassan már emberi jogok sem lesznek..

      Miklósi TomiMiklósi Tomi6 napja
    • @Miklósi Tomi Akkor egyre durvább ez a digitális cenzúra. Mostanság a Google keresőnél tűnt fel, hogy vannak olyan dolgok amikre hiába keresek rá csak a cáfolatokat dobja ki. A maszkos eset kapcsán már nagyon gyorsan reagált a Google kereső tiltás/kiszűrés. Emiatt viszont elkezdtem használni a yandex keresőt ha már a kosmix megszűnt sajnos.

      HUNCSA1HUNCSA16 napja
    • @HUNCSA1 köszi! Sajnos nem találom, szóval offolták, az okokat tudjuk... Vicc!

      Miklósi TomiMiklósi Tomi6 napja
    • @Miklósi Tomi David Cole Auschwitzi utazás HUworld-on valószínű, hogy már nincs fenn. "Legtöbb a lusta hülye kombó, aki leszarja és nem is érti a világot, de az ugyanúgy lehülyézi az ébredt, normális, tájékozott embereket." Na igen tapasztaltam már én is jó párszor.

      HUNCSA1HUNCSA16 napja
  • azért a helyzetet bonyolítja az orvoslás és az orvostudomány közötti különbség: az orvostudomány pontosan tudja, hogy pl. a homeopátia pusztán placebo, az orvoslás viszont használhatja a placebohatást ha úgy ítéli meg, hogy csak arra van szükség. Ez pedig áttételesen erősen kikezdte az orvostudomány tekintélyét, egészen értelmes emberek állítják például azt, hogy a covid kapcsán önellentmondásokba került pl. a WHO pl. a maszkokkal kapcsolatban, noha nem történt ilyesmi, csak a napi lokális és aznapi tudás alapján hozott intézkedések voltak látszólag ellentmondóak (adott példa esetében a szűrős, védekezésre alkalmas maszkokat az orvosok elől felvásárló rohamokra való tekintettel ellenjavallták, és később a sebészi, csak a terjesztést nehezítő maszkok használatát javasolták - ebből a hétköznapi percepció annyit jegyzett meg, hogy hol tiltják hol kötelezik az embert a maszkra) Szóval valójában tényleg egy IQ teszt követni a helyzetet és nem véletlenül esnek ki többen mint szoktak, mert most realtime követi az emberiség az orvostudományt, amiről kábé olyan elképzelése volt, mint a CSI nyomozókról, hogy fehér köpenyben a munkanap végére tudják a tutit.

    Gergely FeldhofferGergely Feldhoffer8 napja
  • Az alábbi filmből is láthatjátok, hogy a fókuszcsoport, Pottyondi Edina, The VR, Magyarósi Csaba, Fidesz, MSZP és sok másik oltás támogató hogyan teszi tönkre a családokat, és rosszabb esetben hogyan járulnak hozzá emberek megöléséhez. indavideo.hu/video/VAXXED_magyarul?fbclid=IwAR1yeLg2eN_RrlvtZYG3lj0d8PaFCLfqlcjBoUZb81OQMkIZXkHLrGo2lKE

    IgazságkeresőIgazságkereső8 napja
    • _A drog az rossz, értem?!!_

      DÆMONDÆMON7 napja
  • Az a 160 diszlájkoló idióta is nyilván Pelikán elvtárs híve.

    András LaszlovszkyAndrás Laszlovszky8 napja
  • Van egy régi mondás: a hosszú élet titka, hogy sokáig életben maradsz. Ennek az analógiája alapján mondhatjuk, hogy ha egészséges életet akarsz, élj egészségesen.* Ezzel általában egyet szoktak érteni az emberek, még azok is, akik az összes kutatás és orvosi javaslat ellenére mondjuk dohányoznak - Ádám besorolása alapján egyébként szerintem ők közelebb állnának a laposföld-hívőkhöz, mint az, aki szerint túl gyorsan tesztelték le az oltásokat. Ha az egészséges életmód - bármilyen táplálkozást jelentsen is ez a bizonyítottan káros anyagok kihagyása és a megfelelő testmozgás mellett - fontosságát és hatékonyságát nem vitatjuk, akkor máris számtalan példát hozhatunk fel, amikor az orvosok úgy általában (és nem, nincs olyan, hogy mindegyik egyetért valamiben) az egyszerűbb megoldást javasolják: gyógyszereket (tüneti kezelést) az egészséges életmód helyett. Ez nem azt jelenti, hogy nem javasolják az egészséges életmódot, hanem azt, hogy tudják, az emberek többsége túl lusta hozzá, ezért inkább az egyébként valóban működő** gyógyszeres kezelésre helyezik a hangsúlyt. Ha ezt leszűkítjük a jelenlegi COVID-19 fertőzésre, akkor szintén nem szokták tagadni***, hogy a civilizációs betegségek vagyis az egészségtelen életmód rendkívül megnöveli a járvány általi megbetegedés és halál kockázatát. Vagyis ha valaki azt mondja, hogy inkább egészségesen él, nem oltatja be magát és komplikációk nélkül átesik a fertőzésen (ahogy én is tettem egy hónapja)****, akkor ugyan szembe megy a szakértők által leggyakrabban hangsúlyozott tanáccsal, de eközben más szakértői tanácsokat követ, mert azokat jobbnak tartja. Nem azért, mert attól fél, hogy az oltástól leszárad a karja, hanem mert elég jónak tartja a megfelelően karban tartott emberi szervezetet arra, hogy megbirkózzon a betegségekkel. Mindezek alapján az én esetemben elmondhatom, hogy ugyan nem tartom összeesküvésnek a gyógyszeripart, ugyanazon az okból nem veszek be egy aszpirint, amiért nem adatom be a vakcinát és amiért még soha életemben nem szedtem semmilyen gyógyszert: mert szerintem a legtöbb esetben* nem kell.***** Tóth Timon 21 éves, születése óta vegán egyetemista és vállalkozó Ui.: Finoman szólva nagyon átgondolatlan dolog ilyen általánosságágban egy lapon említeni csoportokat, mint Ádám a videójában tette, hiszen nem lesz automatikusan összeesküvés elmélet hívő ember az, aki úgy gondolja, hogy jobb alternatívája van valami népszerű dologra, vagy egyszerűen csak nem ért egyet. *Tudom, hogy vannak veleszületett és a kedvezőtlen körülmények által okozott egészségkárosodások, de a civilizációs betegségeket - túlsúly, cukorbetegség, stb - amik a legtöbb halált okozzák, nem innen jönnek. ** Lásd még mellékhatások, tüneti kezelés és gyógyszergyárak tőzsdeindexe. ***facebook.com/kormanyzat/videos/289289078752927 - és igen, ahogy talán most először Ádám is, itt a kormány (és mellettük sok orvos) álláspontját támogatom. www.webbeteg.hu/cikkek/fertozo_betegseg/25881/magas-rizikoval-jaro-alapbetegsegek-covid-19-eseten ****Figyeltem, hogy ne fertőzzek meg mást, akkor sem, amikor már semmilyen tünetem nem volt, hiszen nyilván felelősséggel tartozunk az idősekért vagy a bármilyen okból veszélyeztetett emberekért. És igen, a Nagymamám jogosan gondolhatja, hogy biztonságosabb beadatnia magának a vakcinát, hiszen a felelősség hiányát annyira egyszerű dolgok esetében is tömegesen tapasztaljuk, mint a szemetelés. *****Az oltás ugyanolyan, mint az atomenergia: lehet jól használni, meg rosszul és nem szabad túlzásba vinni. Ha például megharapna egy veszett állat, valószínűleg beadatnám a veszettség elleni oltást, mert az egy olyan probléma, amiről nem bizonyított, hogy bárhogy máshogy megoldható és örülök, hogy feltalálták rá a megoldást.

    TIMON TÓTHTIMON TÓTH8 napja
    • @Nusi Dömötör Egy tudományos világban nem hinném, hogy egy vírus hatása kiszámíthatatlan lenne, de ha így is van, az biztos, hogy az egészségtelenség kockázat vagyis az egészségesség javítja az esélyeket. Ugyanígy van ez az oltással. Nem véd meg, csak valószínűbb, hogy nem lesz akkora bajod, de ugyanúgy bele lehet halni, akár az oltásba is. Nem mondom, hogy gyakori, de ugyanúgy lehet ilyet hallani, mint hogy egészséges emberek halnak meg a covidban. Ami még félreértést okozhat az az, hogy csak mert valaki nem jár orvoshoz, attól még nem biztos, hogy úgymond egészséges. Ha esetleg tényleg semmi más baja nem volt (ami rendkívül ritka: koronavirus.gov.hu/elhunytak), akkor sem biztos, hogy erős a szervezete. A kommentemből szerintem kiderül, hogy nem gondolom mindenható csodaszernek az egészséges életmódot, de szerintem ezzel érdemes először próbálkozni. Mindezekkel persze az is igaz, hogy mindenbe bele lehet halni úgy, hogy elvileg semmi okunk nem lenne rá és utólag sem magyarázható.

      TIMON TÓTHTIMON TÓTH5 napja
    • Az egészséges életmód nem csodaszer minden megbetegedés ellen. Számtalan példát lehetne sorolni arra, hogy egészséges embereket is nagyon súlyosan megbetegített a covid. Az "egészséges életmód" meg az "immunerősítés" a covid kapcsán nekem hasztalan varázsszavaknak tűnnek a covid kapcsán. Irreleváns kijelentések, amikbe a végsőkig lehet kapaszkodni, hogy ne kelljen szembenénézni azzal az elviselhetetlen valósággal, hogy kiszámíthatatlan, kire hogy fog hatni ez a vírus.

      Nusi DömötörNusi Dömötör6 napja
  • Ezek szerint én is agyhalott vagyok, annak ellenére, hogy se laposföld hívő, se oltásellenes nem vagyok. Nem érzem , hogy a covid oltásokkal kapcsolatos aggályaim automatikusan egy összeesküvés elmélet hívő gyíkember imádó szektássá tennének.

    András KovácsAndrás Kovács8 napja
    • @László Bakk 🤣🤣🤣 végülis... ki lett kommunikálva... kevesebb kérdés, több bizalom Bocs, hogy nem mindenki gondolkodik ugyan úgy... bár ismeretlenül ilyet kijelenteni egy vélemény alapján... 🤔🤔

      Luca GázsityLuca Gázsity3 napja
    • De. Az én szememben automatikusan egy összeesküvés elmélet hívő gyíkember imádó szektás vagy, ha nem látod be, hogy minden oltás jobb, mint a vírus.

      László BakkLászló Bakk3 napja
    • @Ádám Zsolczai Sok minden nincs kivizsgálva vírus kapcsán, hogy mit okozhat valójában. Ha a vakcina utána történik baj akkor nagyon szorgosan a szakik és általában igyekeznek kidumálni ezeket az esetek a vírusnál nem csak lazán kijelentik, hogy az is a vírus miatt. "Az hogy biztonságosabb nem feltételezés, statisztika." van kis hazugság, nagy hazugság és statisztika.

      HUNCSA1HUNCSA15 napja
    • -Mármint a vírusnál nincs kivizsgálva hogy van e összefüggés a vérrögökkel? Ha erre gondoltál, de van, millió orvosi blog, szakportál, mainstream média számolt már be róla. És a covid nem csak a vérrögök miatt lehet veszélyes. Mielőtt még ezek mind fakenews gyárak lennének: az astrazenecás híreket is ezen forrásokból tudjuk. -Az hogy biztonságosabb nem feltételezés, statisztika. -Az előző válaszomban írtam le, hogy más gyógyszernél sincs hosszútávú mellékhatásról adat, mert nem a tesztalanyok évekig tartó követése miatt tart 6-7 évig mire forgalmazhatnak egy készítményt.

      Ádám ZsolczaiÁdám Zsolczai5 napja
    • @Ádám Zsolczai Ha így nézzük akkor az átlag vakcina pártiak is ezzel vannak egy szinten :).

      HUNCSA1HUNCSA15 napja
  • Egy esetleges válasz, és egy észrevétel egy szerintem kimaradt gondolatról: Miért nem hisznek az orvosoknak? Azért az orvos szakma, nagyon sokat tett azért, hogy a béka segge alá zuhanjon a megítélésük. Akkor találkozol velük, amikor neked jó szóra, segítségre, válaszra, akármire lenne szükséged, és főleg az előző generáció orvosai, ezeket nem feltétlenül adták meg. Bunkó fásult, lefelé beszélő szakbarbár volt a zöme, akiből érződött, hogy mindenkit egy kicsit hülyének tart. Ez ilyen poszt kommunista örökség, ami hál isten talán az orvosok közötti generációváltással azért elkezdett kiveszni, de azért eléggé friss még a stílusok emléke, hogy nehezebb legyen elfogadni a mondanivalójukat. És akkor a szerintem kimaradt gondolat: Miért szopódnak be az összeesküvés elméletekbe az emberek? Mert simogatja az egójukat! Az összes ilyen összeesküvés hívő két mondatot recitál megállás nélkül: "Gondolkodj! nyisd ki a szemed! Láss! stb." Illetve, "Titkok, igazság, ellenállás! stb." Mindkettő arra való, hogy a szürke kisegér parasztja, aki nem elég okos ahhoz, hogy észrevegye, hogy hülyítik, szeretne valamilyen elit értelmiség tagja lenni, mert nincs meg a kellő önkritikája, hogy észrevegye, hogy ő bizony nem okosabb az átlagnál. Talál egy közeget, ahol elmondják neki, hogy ő egy special snowdflake, úgy érzi magát, mint utoljára, mikor az anyukája azt mondta neki, hogy ő a legszebb, és ő ennek örül. Része egy elitnek. És az, hogy ezért elítélik, kiröhögik, lehülyézik, elég bizonyíték neki, arra, hogy ő valóban egy olyan csoportban van, amit a tömegek "nem értenek meg".

    Szegedi ÀdàmSzegedi Àdàm8 napja
    • @Szegedi Àdàm "de most szerintem tényleg sokat segít az egósimi, hogy a kis, nem okos emberek beszopódjanak." Hát ezt nem tudom egyértelműen cáfolni így nyilván van ebben igazság.

      HUNCSA1HUNCSA16 napja
    • @HUNCSA1 tökéletes filmes példakép. A quirky meg nem értett, de valójában zseni. Gyenge önértékeléssel szivesen gondol magára is így bárki. De amúgy meg, persze, hogy a hidegháború végén/után, mikor még frissek voltak annak az emlékei, más szülte az összeesküvés hívőket, de most szerintem tényleg sokat segít az egósimi, hogy a kis, nem okos emberek beszopódjanak.

      Szegedi ÀdàmSzegedi Àdàm6 napja
    • Az összeesküvés elmélet előtt bőven voltak összeesküvések. Így ez kifejtésed nem sokat ér. Az Összeesküvés filmben vad gondolatok hangzottak el és végül kiderült, hogy mégse annyira bolond mint ahogy az tűnt.

      HUNCSA1HUNCSA16 napja
    • Az Onkológián dohányzó orvosok és nővérek sem dobnak a dolgokon az biztos:D A hitelesség hiányzik ebből a világból már, nem a tudás....

      Gergő TóthGergő Tóth8 napja
  • Annyit még hozzá tennék hogy a járvány mindenkit érint ez ez nem "orvosszakmai kérdés" csak, hanem társadalmi is....anyagilag, érzelmileg, pszichésen is érint...! És az embereknek joguk van ahhoz hogy esetleg másképp ítéljék meg a dolgokat és másképp döntsenek...akkor is ha tájékoztatva vannak...ennek lehet ára, emberéletekben is, de ezt meg is lehet fizetni, ez a szabadság!!! azt nem adják ingyen basszameg... ilyen alapon, nem kell demokrácia nem kell vélemény....mindenről döntsön az aktuális kompetens szakma, elit, aztán kész.... Egy normális társadalomban nem "szakmai diktatúra" van, hanem tájékoztatás és felelős döntések...ami az emberekre van bízva, meg vannak kérdezve... Nincs "maradj itthon" meg ha "jók lesznek a számok" akkor majd megengedem hogy 10 ig kinn maradj... gyerekek vagyunk? Amíg ez van addig persze hogy sok lesz a gyerekes hülye mert ugyan miért nőnének fel? Senki nem kényszeríti rá őket! L vannak baszva meg el van helyettük intézve minden....hát szarul de akkor is...

    Gergő TóthGergő Tóth8 napja
  • "szembe nem jutna beleugatni a szaki dolgába.." "...de akkor még is kell a segítség?" Ne haragudj de ezek nem jó érvek! Rendőröknél szokták felhozni hogy "ááá bezzeg ha kirabolnak akkor jó a rendőr de amőgy meg fikázofd őket mi?" Ez nem ilyen egyszerű....attól még hogy persze hogy jó ha elkapja a betörőt a rendőr, attól még más területen lehet maga a rendőrség munkája csapnivaló és lehet kritikával illetni és lehet jogos az a kritika! ugyanúgy egy csomó szaki átverhet és kihasználhat attól még hogy amúgy van papírja meg amúgy ért hozzá....ez nem kizáró. attól még lehetséges hogy valamit szarul csinál pláne átver....! Szóval ezt a fajta érvelést nem erőltetném. Az hogy valamivel kapcsolatban szkeptikus vagy nem jelenti hogy minden másban is és az hogy általában érvényes és hiteles amit mondasz nem jelenti hogy akkor mindenben így lesz - tévedhetetlen vagy - és nem lehet feléd semmi kritika! Ettől még nem vagyok oltás ellenes, magam is arra várok...de ezeket nem érzem jogos felvetéseknek ami mondtál. 1 éve van ez a szar, onnan indutunk hogy fingunk mi ez és most már oltás van....persze hogy sokaknak ez gyors meg gyanús...+az egészet körbelengi a politika és covid celebkedés fingszaga...

    Gergő TóthGergő Tóth8 napja
    • @HUNCSA1 A környékünkön a Pfizer-el oltanak én azt szeretném, a kínai és az orosz sem rossz "hogy abortált magzatokon is kísérleteztek ha esetleg ez gondot jelentene" Nem gond.

      Gergő TóthGergő Tóth4 napja
    • @Gergő Tóth Nem is biztos, hogy ezt a márkát fogják neked javasolni. Betegségeket és az életkort is figyelembe veszik, hogy melyiket érdemes adni. "most meg kéne nézni más már bevett oltások után mik a statisztikák" Nincs mivel összehasonlítani, mert eddig egyik se kapott ilyen gyorsan zöld utat korábban legalábbis több helyen is ezt olvastam. Ebből adódik, hogy most ezt a márkát is felülvizsgálják. Moderna is egy időre fel lett függesztve, mert ott is jelentkeztek nem várt mellékhatások. "bizonyára infuenza oltás után is vannak időse betegek akik meghalnak." Igen előfordul. Van, hogy túl intenzíven reagál rá az immunrendszerük vagy nagyon gyengén. Azt nem tudom, hogy ez a fiatalabbaknál is előfordult-e. "eddig az oltás volt az egyetlen módszer ami betegességeket, járványokat állított meg." Mint már jeleztem a jó immunrendszer is képes ellenállni az ilyesfajta betegségeknek. Ha nem lenne akkor már réges rég kipusztultunk volna. Amivel már elkezdtek végre foglalkozni decemberben biztos, arról tudok, hogy a víruson átesett emberekből antitesteket nyernek ki és azokból is készítenek oltást. Ebben az esetben antitesteket adnak be. Választék van bőven ha hagyományos eljárással előállított vakcina szimpatikusabb számodra akkor ott a Sinofarm nagyon a Pfizerről se hallottam rosszat és Sputnik V-ről sem. Persze nem törvényszerű, hogy súlyos mellékhatások lépjenek fel. Ha még annyira nem sietős akkor bevárhatod az egylépcsős változatot is az oroszok is dolgoznak ezen, de a Johnson & Johnson tudta ezt elsőként megvalósítani. Náluk lehet tovább tartottak a kísérletek és nem kapkodtak és így tudták elsőként kifejleszteni. Erről annyit tudok ami Vatikánban hangzott el(a papok ott azzal fogják beoltatni magukat), hogy abortált magzatokon is kísérleteztek ha esetleg ez gondot jelentene.

      HUNCSA1HUNCSA15 napja
    • @HUNCSA1 AstraZeneca-tól én is ódzkodom, bár lehet alaptalanul....na mindegy. AZ hogy az oltás után meghaltak....most meg kéne nézni más már bevett oltások után mik a statisztikák....bizonyára infuenza oltás után is vannak időse betegek akik meghalnak...vagy annak ellenére lesznek betegek. ha nem vetjük össze a dolgokat egymással akkor sok értelem nincs az egésznek. Ami tény: eddig az oltás volt az egyetlen módszer ami betegességeket, járványokat állított meg. Az oltóanyagot lehet kritizálni, de maga a módszer működik.

      Gergő TóthGergő Tóth5 napja
    • @Gergő Tóth "Az oltás mindig jobb mint a semmi." Mivel van immunrendszer ez így marhaság. "Ha egészséges ember kapja kevéssé valószínű hogy ártani fog neki." Attól függ mi ellen kapja. Mivel a pénz más néven a profit számít így nem számítunk túl sokat a bevételen kívül. Azért ez elgondolkodtató "pont pontpont 2021.IV.5. Én regisztráltam az oltásra kedden meg is kapom.. de én elkezdtem félni márpedig azért mert a kozvetlen kornyezetemben legalább 10 ember halt meg az oltás után.. és kb 2 emberről hallottam aki a covidba halt bele.. nem tudom mit tegyek.. eddig teljes mertekben be akartam oltani magam de most nagyon elbizonytalanodtam." Ezen is gondolkozz el "Tv is bemondta! Olaszország és Németország is leállította az AstraZeneca oltások beadását! Ez párnapos hír! Az oltottak között meghaltak páran akikben trombózis, vérrög keletkezett...Látod? Csak a skeptikusoknak lesz igaza, hogy folyik az ember kísérlet! ---------- Franciaország is leállította a BBC bemondta! Látjátok? Ez is Konteó volt és valóra válik! Nem szégyen szkeptikusnak lenni!"

      HUNCSA1HUNCSA15 napja
    • @HUNCSA1 Az oltás mindig jobb mint a semmi.... Ha egészséges ember kapja kevéssé valószínű hogy ártani fog neki. ÉS azt se feltételezem hogy szándékosan akarnának vele ártani! Márpedig sok oltásellenes és szkeptikus ellenvetése az hogy szándékosan vagy felelőtlenségből, nemtörődömségből nem számítanak a "következmények."

      Gergő TóthGergő Tóth6 napja
  • Van egy mondás Mátyás királyról és az udvaribolondjáról. Egy vacsorakor,megkérdezte a király,melyik szakmából van a legtöbb a világon? Az urak különböző szakmákat mondták. A bolond azt mondta,orvostól van legtöbb. A király elküldte a fenébe... A bolond a hasához kapott ,fetrengett a földön. Mindenkinek volt javaslata,mivel is kéne kezelni. ........ a bolond felállt és a királynak szegezte a kérdést: -ugye,hogy orvosból van a legtöbb a világon?! Nnnna! Én inkább az orvosokra hallgatók.😊

    irén hubertirén hubert8 napja
    • Az IGAZI ORVOSOKNAK!😊

      irén hubertirén hubert8 napja
  • A több millió oltás rendkívül jól teljesít! A fókuszcsoport és a többi bolond örülhet, az istenük, az oltás, úgy teljesít ahogy az ismert történelmünkben még sosem. Amikor az oltás isten több millió embert beolt, annyi halott ember van mint még sosem. Ez aztán csodálatos eredmény. Ezek az ismert magyar juteberek büszkék lehetnek magukra. Ennyi embert megölni nem kicsi teljesítmény! 444.hu/2021/04/04/nagyon-magasan-platozik-a-harmadik-hullam

    IgazságkeresőIgazságkereső8 napja
    • Látom, bezárt a zártosztály.

      László BakkLászló Bakk3 napja
  • huworld.info/flow/vide/rJ-p056vb8eYim8

    Urlik CilleiUrlik Cillei8 napja
  • Köszönöm szépen, már teljesen elfelejtettem Csabát. Őt úgy kell nézni, hogy 1,25 vagy 1,5 speeden, akkor lesz elég gyors a beszéd, hogy ne öregedj meg mire megnézel egy videót!

    Krisztián MátéKrisztián Máté8 napja
  • Te is egy idióta vagy, aki okoskodik, csak a másik oldalról

    Arto GiovanoArto Giovano8 napja
    • Oldalak XD

      Istvan H.Istvan H.8 napja
  • Nehéz nem vitatkozni az ilyen emberekkel, főleg, ha elég jó ismerősöd is egyben. Nekem például leesett az állam, hogy a közvetlen környezetemben is mennyien hiszik el ezeket... Tényleg elképesztő. Ha másra nem is jó ez a járvány, arra biztosan az, hogy iq teszt nélkül is kiderüljön pár ember intelligencia hányadosa.

    Tamás TiborTamás Tibor8 napja
  • Nem vagyok oltásellenes, megkaptam az összes kötelező oltást, de nem szeretném magam beoltatni Korona ellen, influenza ellen sem oltattam magam soha( tudom nem ugyanaz...). Itthonról dolgozom, hordom a maszkot, de nem hiszem hogy elkerülhető lenne (mármint a megfertőződés). Aki tényleg fél az oltassa be magát, így megelőzhetik a súlyos lefolyású megbetegedést. Szeintem mindenkinek a saját döntése. Mindenki csinálja azt amit jónak lát, a lényeg hogy ne a gyűlölködésen legyen a hangsúly. (Apámnak én segítettem regisztálni az oltásra)

    Diána NémethDiána Németh8 napja
    • @Diána Németh akkor csak félreérthető volt az első tagmondat miatt :) "Aki tényleg fél az oltassa be magát, így megelőzhetik a súlyos lefolyású megbetegedést." - a vírust nem érdekli, hogy félsz-e vagy sem. "nem hiszem hogy elkerülhető lenne (mármint a megfertőződés)" - az ellen nem is véd

      Zsuzsa GrubitsZsuzsa Grubits7 napja
    • @Zsuzsa Grubits Én is azt írtam hogy: "Megelőzhetik a súlyos lefolyású megbetegedést" Ez nekem ugyanazt jelenti amit te is írtál...... Amúgy szerintem mindegy hogy valaki milyen idíttatásból oltatja vagy nem oltatja magát, szerencsére van döntési lehetőségünk.

      Diána NémethDiána Németh7 napja
    • Ahogy Ádám is elmondja, az oltás nem ellenszere a megfertőződésnek. És nem azért kell oltatni, mert valaki fél. Én nem félek, mégis be fogom oltatni magam. A félelem nem függ össze azzal, hogy valaki súlyosan megbetegszik vagy sem. Nem akarlak rábeszélni vagy ilyesmi, csak tisztázni szerettem volna ezt a két dolgot.

      Zsuzsa GrubitsZsuzsa Grubits7 napja
  • Mit szedtél még 11 kor? :) Jó, mostmár tudjuk, hogy te is beálltál - megfelelő bérezésért. :) Imádunk. :)

    Robert SzaboRobert Szabo8 napja
  • Én félnék a helyedben. Még a végén az oltásellenesek nagyon dühös kommenteket fognak írkálni a neten.

    Gergő HorváthGergő Horváth8 napja
    • @László Bakk Milyen hosszan körülírtad azt a sötétséget ami a fejedben van :D. Én ezt rövidebben oldottam volna meg, de semmi gond így teljes bizonysággal jelezted, hogy mekkora hazugságokat tudsz összehordani amikkel szórakoztatod azokat akik az oltás problémáiról beszélnek XD.

      HUNCSA1HUNCSA13 napja
    • @HUNCSA1 Nem dühös, csak csapkodom le az elmerottyantságotokból adódó magas labdákat. Ritka idióta kommentek születnek az oltásellenesektől (tőled is), nem nagy kunszt ezt kifigurázni. Amikor valakinek annyi esze van, mint egy marék káposztalepkének, akkor örömet okozhat a saját szarába dörgölni az orrát. Elvégre ő döntött úgy, hogy idióta nézeteit világba kürtöli itt a kommentfalon, ezért viselje az ódiumát.

      László BakkLászló Bakk3 napja
    • És mégis a vakcinások írnak több dühös hsz-t :)

      HUNCSA1HUNCSA16 napja
  • 10:10" Repülőt sem tudnál építeni, számítógépet sem, okostelefont sem, órát sem. És még csak magam körül néztem körbe. " Ádám eközben a World Trade Center ablakából :👁👄👁

    BeniBeni8 napja
  • Minden videóddal egyetértek,de ezzel nem Kezdjük azzal hogy nem vagyok oltásellenes, de nem látom értelmét annak hogy kötelezővé tegyék.Én pl atmentem a víruson mininalis tünetekkel,ha félév múlva elkapom újra,vállalom,valószínűleg másodszorra sem lesz súlyosabb,ezért nem oltom be magam valamivel ami még teszt alatt áll,es hosszú távú mellékhatásról nincs tapasztalat,és aki olt azzal sem nagyit,sem papit, nem védi meg mert amiért nála nem produkál tünetet attól ugyanúgy hordozó. Picit rossz összefüggést kerestél az oltás meg a számítogép építés között,amiért nem tud valaki számítógépet építeni attól él ugyanúgy tovább,de sajnos páran az oltás mellékhatásait leszivták,erre lehet azt mondani higy kamu,mindenki hisz abban amiben akar, azzal teljesen egyetértek hogy az idős krónikus betegségben szenvedő embereket bekell oltani.De fiatal makk egészséges embereket....minek?Ha oltás után ugyanúgy lehetnek hordozók..

    TriglavTriglav8 napja
    • De jó, hogy megírtad helyettem. Szóról szóra én is ezt mondtam volna :)

      Me WagadoguMe Wagadogu8 napja
  • Valaki mondja meg, hány oltásellenes idióta iratkozott le erről a csatornáról, mert Ádám belegázolt a lelkivilágukba! Egyébként csak így tovább!

    László BakkLászló Bakk8 napja
    • "Egyébként csak így tovább!" A hazudozást :D.

      HUNCSA1HUNCSA16 napja
  • Bár már megszoktam a "kezdjük"-et, de szerintem a "vágjunk bele" stílusos lenne. ;-)

    Dobos TamásDobos Tamás8 napja
  • Kedves édesanyam oltásellenes jobboldali. Egyszerűen nem tudom ép ésszel felfogni. .és szolidan hallgat róla mert már lassan az egész család be van oltva....

    Adrienn SárköziAdrienn Sárközi8 napja
  • Eggyet érték veled Ádám. Látom a kommentekbe megtalálták egymást az agyhalottak. 🤣

    BeardyvloggerBeardyvlogger8 napja
    • ​@László Bakk Ha nem ilyen stílusban fogalmaznák meg az oltáspártiak a mondandójukat, akkor hidd el, egy rossz szavam nem lenne hozzájuk. Mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy akarja-e az oltást, vagy sem, és maximum magát fogja vele megvédeni, senki mást. De láthatóan tökéletesen végbe ment a terv, és fel lett bontva a nép két oldalra, hogy aztán dobálják egymásra a sarat, mindenki általánosít, mindenki szélsőséges, mindenki ellensége a másiknak. De tessék, itt van egy lista, hogy miért nem kell bedőlni mindennek: -Nem bízok azokban az információkban, amiket a pofánkba hánynak nap mint nap a tv-ben, -Játszanak a statisztikával, megfélemlítenek a megállás nélküli negatív hírekkel, mert úgy könnyebb befolyásolni az embereket, -Nem létezik más betegség egy ideje, csak a covid, semmi mással nem fognak kezelni, ha meg meghalsz, tök mindegy, hogy abban-e, vagy nem, akkor is rád fogják mondani, hogy abban haltál meg, ez már önmagában elég gyanús -Hozzátenném, hogy influenzajárvány minden évben van, évente több millió fertőzöttel és több százezer halottal világszerte, mielőtt azzal jönnél, hogy dehát az nem olyan veszélyes, de, akire a covid veszélyes, arra az influenza is, de valahogy mégsincs semmiféle hisztéria körülötte, és alig hallani róla -Nincs egyetértés a szakértők között azt illetően, hogy mennyire működőképes és biztonságos a vakcina, -Amit amúgy érdekes módon 1 év alatt kifejlesztettek, és szarnak kifelé a világ minden tájáról, miközben előtte elég világosan ki lett jelentve, hogy nem tudnak ilyen rövid idő alatt ellenanyagot kifejleszteni, -Ennek ellenére folyamatosan azt szajkózzák, hogy márpedig oltassa be magát MINDENKI, tök mindegy, mi baja van, hogy rá mennyire lehet ártalmas, persze azért egy kockázatvállalási nyilatkozatot aláíratnak mindenkivel, hogy ők moshassák kezeiket, ha beüt valakinél a szar -Olyannyira szajkózzák, hogy konkrétan azt állítják a "jók" oldalára, akik oltatnak, azok, akik nem, meg "gonoszok", csak fekete és fehér van, nincs középút, ezt alátámasztja az is, hogy itthon pl. oltási bizonyítványhoz akarnak kötni eddig alapvető emberi jogokat, -Holott az EU kimondta, hogy amúgy nem lehetne kötelezni az embereket az oltásra, ja, végülis azt nem csinálják, csak ellehetetlenítik és diszkriminálják azt, aki "ellenáll" -Persze azok többsége, akik oltatnak, valójában leszarják az egészet, és nem érdekli őket se a saját védelmük, se másé, csak azért fognak oltatni, mert akkor szabadabban mozoghatnak, magyarán ellenvetés nélkül bedőltek a zsarolásnak, jó rabszolgák módjára És akkor jöjjön a "kOnTeÓ", amit tények támasztanak alá. Az egész karanténosdi, meg ez a helyzet tökéletesen meg lett tervezve, és nem csak Mo-n. Igaz, a járvány már 2019-ben elkezdődött, de tavaly kb februárig sehol nem érdekelt senkit. Aztán hopp, egymás után minden országban lezárás, és megállás nélküli propaganda mindenhonnan, hogy itt a halálos vírus, minditthalunk. Nézz utána a great reset tervnek, nagy tagok, élükön Klaus Schwabbal mondják ki, hogy a világot alapjaiban fogják megváltoztatni mind gazdasági, mind társadalmi szempontból, és ehhez TÖKÉLETES FELTÉTELEKET BIZTOSÍT az egész covid helyzet. Tehát mindenkit megfélemlítettek, egymás ellen uszítottak, a gazdaságot tönkre tették, a kisebb, magánkézben lévő vállalkozásoknak egy jelentős részét ellehetetlenítették, ezek vagy becsődölnek, vagy felvásárolják őket a multik. Szóval az eddig is túl sok mindent birtokló felső réteg most még többet fog birtokolni, az alsóbb rétegek pedig mégjobban leszakadnak, szóval a nagyoktól fog mindenki függeni. Hogy ez miért jó nekik? Hogy mit gondolnak, miért lesz ez jó nekünk? Mondom, nézz utána, elég undorító. Abba bele se kezdek, hogy a drága jólelkű segítőkész Gilbéc bácsi milyen érdekes kijelentéseket tett évekkel ezelőtt, mint egy látnok, és milyen befektetései voltak nem sokkal azelőtt, hogy egyáltalán felütötte volna a fejét a vírus, amire amúgy bizonyítékok vannak, hogy laboratóriumban már létezett eddig is, Wuhanban. Remélem, elég kielégítő választ tudtam adni, kézzel fogható tényekkel, és nem alaptalan hülyeségekkel. Bár így utánanézve gondolom tök feleslegesen tettem, mert te nem engedsz az egódból, észérvekkel szemben sem. Ezen felül egy dolog, hogy nem igazán értetted meg, mit akartam mondani, de ennyi erővel te érzed magad a leginkább "megtámadva" a "buta oltásellenesekkel" szemben a stílusodból ítélve.

      Gergő GulyásGergő Gulyás3 napja
    • @Gergő Gulyás Felsoroltál mindenféle érzelmi elemet, hogy beállítsd magad áldozatnak, hogy "jáj, bátanak az oltáspártiak". Na, tessék forrásokat felmutatni, hogy az oltás rossz, a napi 300+ haláleset a kórházak covid osztályán jó.

      László BakkLászló Bakk3 napja
    • Gondolom az "agyhalottak" kommentjeinek nagy részét elfelejtetted elolvasni/értelmezni. Én akárhogy nézem, a legtöbb nem pont az az irány, amit a videóban Ádám bemutat. Szélsőségek... Csak azt nem értem, hogy akkor a másik szélsőség miért érzi ugyanolyan rohadt okosnak magát, és miért holtbiztos mindenben, amit az arcukba nyomnak a tv-ből? Ha valaki meg se próbál gondolkodni meg kérdéseket feltenni, az nem épp az okosságra vall. Nem vagyok konteós nyugi, bár gondolom csak annyi fog lejönni neked, mert te is ugyanaz vagy, mint a többi 99% itt, hogy "mi vagyunk az okosok, nálunk az igazság, a többi egy idióta, és csak laposfödhívő fasz lehet". Mind a két szélsőség pont ugyanígy gondolkodik, és ők azok, akik a legkevésbé veszik észre magukat.

      Gergő GulyásGergő Gulyás7 napja
HUworld